Ulike måter å oppleve Tivoli på
Københavnkortet
840 anmeldelser
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fantastiskalle koste seg og vi hadde nydelige timer i Tivloliflotte juletrær og fint pyntet over alt!

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, 123456MLM
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

4 voksne damer hadde en stemningsfull kveld i flott Halloween-pyntet tivoli. Tenkte at dette var for barn i forkant, men anbefales også dersom du reiser uten barn.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 88karis
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Super park for små og store. Hyggelig stemning, godt utvalg i mat og fornøyelser. Liker godt det miljøtiltak med kopper
Og glass Som har retur ordning. Hyggelig personell

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, toneir_na
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Utrolig stemning på kveldene her! Anbefales på kveld dersom en ikke har med barn- fantastisk bygninger med tusenvis av lys som skinner mot deg! Det spilles en form for teater ute på området. Vi var der på fredag noe som tydeligvis er konsertdagen- blir noe rølpete da det var en del fyll, men det la ingen demper på noe for vær del. NB! Karusellene stenger rundt 21.45- altså tildligere enn selve Tivoliet. Det hadde vært greit at de i billettluken hadde varslet om da vi spurte når det stengte. En må ha egne billetter/bonger (eller betale med kort) på karusellen- de er ikke inkludert i inngangsprisen. Anbefaler denne turen da du er i København!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tinahN3514PC
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Vakkert og velholdt underholdningspark for barn i alle aldre. Nydelige blomsterparker, mangfoldige underholdningsapparater, spisesteder av alle kategorier. Koselig sted bare å vandre rundt i. Variert program for en hel dag!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, DagB45