Inngangsbillett med prioritert adgang til Tivoli

Bestill på forhånd
fra
USD 21,79
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tivoli på
Københavnkortet
908 anmeldelser
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Denne gang var vi der i romjulen, og det var rett og slett fantastisk. Kunstig snø, fantastiske juledekorasjoner og alt annet storslagent i denne opplevelsesparken!
Vi spiste middag på fergekroen - nydelig mat med flott utsikt. Anbefaler alle et besøk i tivoli.

1  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Gikk en runde i Tivoli for å kjenne på førjuls stemningen! Alle smilende, mye moro for både voksne og barn. Mange muligheter. Vi fant en julepyntet pub med både gløgg, juleøl og alt dertil tilhørende. En fin opplevelse!

2  Takk, Gunnar H
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Jule opplevelsen i tivoli leverer som alltid. Super plass å reise til for å få julestemningen opp

Takk, 205familien_
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig i tivoli med familien i julen. Vi har vært her tidligere om sommeren, men det var like hyggelig nå på vinteren. Veldig fint for familien. De hadde pyntet koselig til jul. Satt ut griller man kunne varme seg på. Masse julepynt. Flott opplevelse

2  Takk, n_e_p_s_e_M
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Tivoli er et koselig sted, sentralt i København.
Flere spisesteder som ligger rundt i parken. Er noe dyrt.
Fint julemarked!

Takk, worldwider41