Ulike måter å oppleve Tivoli på
Københavnkortet
835 anmeldelser
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Alltid like herlig å komme hit. Enten det er for karusellene eller fredagsrock og god musikk. Fantastisk stemning året rundt!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, toneir_na
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Masse for tenåringer å ta seg til.Løpe fra karusell til karusell,ikke minst å stå i kø.Det var ikke like mye folk på kvelden som på dagtid.1 dag brukte tenåringene på tivoliet,og de var mer enn godt fornøyde.For oss voksne var det flere kafeer,spiseplasser å sitte ved.Flere steder var det benker for å kunne sitte og hvile.Kunne det ha vært noen flere? Om kvelden tentes lysene og vi ble forført av stemningen.En flott dag!

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, MeretheH1
Anmeldt 8. august 2019

Tivoli er supert for både barn og voksne. Berg og dal baner, små koselige butikker, god mat og vin/øl, musikk og konserter. Og husk Crazy Xmas Cabaret i desember, et MUST!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, BorgeRichard
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Har ikke vært på Tivoli på 20 år. Har vært en veldig fornyelse. Men også mange av de nostalgiske stedene er der. Bra variasjon i tilbud.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, 376dagfinnn
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Tivoli er ett morsomt sted å besøke, men nå i felles ferien var det mest stress. Lange køer til karusellene og attraksjoner. Vi måtte også stå i kø i 45 minutter for å komme inn på resturant, som forøvrig hadde veldig bra mat.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Cathrineolsen