Ulike måter å oppleve Tivoli på
Københavnkortet
839 anmeldelser
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte heldags pass til barna. Fikk ingen beskjed om at vi måtte laste ned en app vedr covid 19. Da vi endelig fikk lastet ned appen virket den ikke. Det som skulle ha vært en fantastisk dag med glade barn ble ikke helt som planlagt

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, AshildBrestrup
Anmeldt 12. februar 2020

Langhelg med juleshopping i København og selvfølgelig en kveld på Tivoli. Flotte juledekorasjoner, julegløgg og attraksjoner.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, thomasvL216GH
Anmeldt 22. januar 2020

Vi hadde en fin dag i et vakkert julepyntet Tivoli. Parken var full av koselige boder, og det var lys overalt, noe som virkelig var vakkert da mørket seig på. Fra bodene luktet det godt, og det var mye å velge i. Parken er åpen til sent på kveld, og alle atraksjoner er åpne. Man kan velge å kjøpe bare inngangsbilett, men om man ønsker å kjøre karuseller, lønner det seg å kjøpe et kjørepass i tilegg. Det er mye å velge i og det går raskt i køene. Ønsker man å spise er det mange muligheter, og sammenlignet med norske priser, er det rimeligere. Vi kommer til å besøke parken igjen, og kan virkelig anbefale et besøk på Tivolis julemarked.

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, 769karlf
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Alltid like flott i Tivoli. Mye gøy for små og store. Ikke altfor lange køer da vi var der 28.12.19. Hyggelige spisesteder og mye fint å se på om man ikke vil kjøre karusselene

Dato for opplevelse: desember 2019
2  Takk, bentessolberg
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Hadde en flott lørdag i tivoli. Pent pynter med lys. Mange kjekke boder som selger kjekke produkter og varm gløgg/kakao. Selv om det var en kald kveld koste vi oss i forlystelsene.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Tengs