Inngangsbillett med prioritert adgang til Tivoli

Bestill på forhånd
fra
USD 20,84
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tivoli på
Københavnkortet
876 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Misvisende att de heter hopp over linjen. Trodde dette var front of Line billetter, det var der ikke. Måtte også i tillegg kjøpe egen inngangsbillett til selve tivoli.

Takk, melvo91
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Fin familie park ,men litt dyrt . Vi prøvde 4 karuseller og spiste en god Franks Toast jeg å min datter. Mye å se å oppleve

Takk, 585isabellab
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Man bør like karuseller for å ha
Gleden av tivoli. Helt Ok, men ikke et sted jeg vil bruke tid og penger på igjen.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 755junea
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte over 8 timer inne på tivoliet fant vi plutselig ut. Gøy for både store og små. Køene gikk raskt selv med restriksjoner. Pris for inngangsbillett og turpas er ok med tanke på hvor høy standard dette tivoliet holder. Litt for høye priser på mat, men det har vell alle parker‍♂️

2  Takk, fredrikh484
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en familie på fire som tilbrakte en lørdag i Tivoli. Booket billetter dagen før, inngangsbilletter og turpass for alle fire. Prisnivået er omtrent som i andre parker vi har besøkt, hvis man ser bort ifra den dårlige norske kronekursen for øyeblikket.

Vi har vært i Tivoli flere ganger tidligere, og jeg husker at jeg sist gang jeg var der tenkte at parken er nydelig, men selve tivolidelen har mistet sin glans. Lite spennende attraksjoner, spesielt for store barn og voksne. Men dette var forandret nå. Det var kommet til flere spennende ting å være med på. På noen av attraksjonene måtte man ha munnbind pga. covid 19, men dette fungerte fint. Disse ble utdelt der det var nødvendig. Køsystem på app fungerte også bra.

Tivoli kan ses på som en bypark, med både tivolidel, underholdningstilbud, spennende restauranter, matboder og ikke minst alle de flotte parkområdene. Så gjennomført, med vakre blomster og detaljer. Flott at man kun kan kjøpe entrebillett, for de som ikke vil være med på karuselldelen. I tillegg er det et par åpne områder med gress, hvor det på fine dager er satt ut fluktstoler. Så enkelt og elegant. Deilig å ta en pust i bakken. Denne dagen hadde vi bestilt bord på en restaurant utenfor Tivoli på kvelden, men neste gang blir vi til lørdagens slutt, så vi får med oss lysshow og fyrverkeri.

Takk, LineH79