“God service men seigt kjøtt. ”
Anmeldelse av Restaurant Wohlert - Schæffergården - STENGT

Restaurant Wohlert - Schæffergården
Kjøkken: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Var her i fire dager på seminar. Servitørene viste veldig god service, men tørt og seigt kjøtt flere ganger dro ned inntrykket ved lunsj og middag. Synd, for flere av rettene var gode og nydelig dandert. De burde også skaffet biffkniver til kjøttrettene. God frokost med godt og flere sorter brød.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 937catarinas

Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Var på Scæffergården på kurs, og spiste alle måltider på resturanten. God og spennende mat, og hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Vestlandslefsa
Anmeldt 26. oktober 2016 via mobile enheter

Maten, servicen og lokalet er helt fantastisk. Servitører presenterer hver rett etter servering som er svært profesjonell. Lokalet er hyggelig og innbydende med en peis i inngangspartiet. Maten er kreativ, allsidig og god med utvalgte viner til både forrett og hovedrett.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, MeretheLervag
Anmeldt 21. august 2016 via mobile enheter

Min mann og jeg bodde på Schæffergården en helg, hvor middag var inkludert i prisen for pakken:"Romantisk weekend".
Det innebar at vi spiste middag i Restaurant Wohlert tre kvelder på rad. En skulle tro at det lå an til kjedelige middager som varierte over de samme temaer, men vi ble svært positivt overrasket! De tre kveldene fikk vi servert tre svært ulike 3-retters middager, som var bygget på danske og nordiske råvarer fra sesongen - pent sammensatt med inspirasjon fra det klassiske franske kjøkken. Gode viner ble anbefalt, og betjeningen var passe til stede, uten å overøse oss med oppmerksomhet. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kakemonsen
Anmeldt 21. juli 2016

God mat, kunne vært litt mer variert utvalg, de serverte kun grillmat.
Det var ett hyggelig og rolig sted med god service.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, kjekj