“Julefrokost”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. desember 2018

For andre gang i år har vi hatt gleden av å besøke denne koselige veldrevne restauranten for en skikkelig dansk smørbrød frokost. Denne gangen var det julefrokost med svigerfar. Her er det så herlig atmosfære, et fornøyelig personale, himmelsk mat og noe for en hver gane, for ikke å snakke om hvilket utvalg av akevitt.

Takk, HildeH306

Anmeldt 4. november 2018

Hver desember reiser vi til København for å å innta frokost med far/svigerfar Jeg er meget glad i å oppsøke nye steder, men her var det så hyggelig at jeg valgte å komme tilbake i år også :-D Her er det nydelig mat og utrolig hyggelig service.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, HildeH306
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Kom akkurat til åpningstid. Bestilte den «lille frokost». Fantastisk sild, hakkebøff og ost. Alt servert med din favorittøl og snaps, servert etter ønske. Vi hadde en fabelaktig tur hit!

Dato for besøk: august 2018
Takk, StianM107
Anmeldt 14. august 2018

Et besøk her gir deg en riktig god dansk opplevelse. Mat i øverste klasse. Hyggelige servitører som også hadde tilrettelagt for vårt 2 år gamle barnebarn. Begrenset åpningstid og bordbestilling anbefales sterkt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 4711Gram
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Vi har hatt det som tradisjon å besøke restauranten når vi besøker København flere ganger i året. Denne gangen var vi dessverre noe missfornøyde - stemningen var ikke den samme. Jeg bestilte som alltid flere smørebrød, og som alltid en med leverpostei - denne gangen var leverpoteien slett ikke bra, noe jeg nevnte til keldneren som mer eller mindre ikke ønsket å høre på en konstruktiv kritikk. Ellers bra mat og drikke - selvsagt øl og aquvite som de har et imponerende utvalg av. Neste besøk blir nok ikke her, vi har nå lyst (etter mange år) å forsøke noen andre smørbrødsresturanter - det er så mange å velge blant i København.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, tlindstr

Reisende som så på Restaurant Schoennemann, så også på

Har du vært i Restaurant Schoennemann? Del dine erfaringer!