“Verdens beste smørbrød”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. juli 2020

Dette er de beste smørbrød jeg noen gang har smakt. Kokkelert med perfeksjon, vel balansert og det lille ekstra.

1  Takk, petterl2015

Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Normalt en veldig hyggelig restaurant, men denne gangen opplevde vi kaos ved ankomst. En rekke mennesker som hadde bestilt bord sto i første etasje uten at noen håndterte disse. Vi måtte spørre og lete for å få tak i personen som hadde ansvaret for bordsettinger - når vi endelig fikk anledning til å bestille drikke kom en annen person å hellet noe helt annet i glasset enn det som var bestilt. Men maten var som vanlig utmerket og vi fikk opp stemningen etter hvert.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, tlindstr
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Delikate flotte smørbrød , de deiligste smaker
Vinen var fortreffelig .
Sjefen selv er en deilig fyr med ett smil på lur , eierne og ansatte gir 100 % -
En nytelse for både sjel og sinn , og ikke minst ganen ♥️

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Elisabeth F
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Har hørt masse positivt om denne restauranten. Så hadde bestilt bord i god tid før vi dro på ferie. Wow for en opplevelse. Fantastiske gode smørbrød. Og utvalget i snaps er enormt. Superhyggelig og vennlig service. Meget koselig lokale. Kan anbefales på det høyeste.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, rene_k560
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Reserverte bord flere måneder i forkant, noe som er lurt. Dette er vårt 2 besøk i denne resturante . Det var fullt hus når vi kom kl 13. Ble mottatt veldig hyggelig av en opplagt servitrise . For noen deilige smørbrød og akevitt . Artig at de foreslo Drammens akevitten til mitt ene smørbrød . Min barndoms by. Kommer garantert igjen ved neste København tur.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, bentej2014

Reisende som så på Restaurant Schoennemann, så også på

Har du vært i Restaurant Schoennemann? Del dine erfaringer!