Anvise
Trondheim, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 14. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Service Manager R, Service ManagerRadisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. des. 2018
Kære Anvise

Mange tak fordi du har taget dig tid til at skrive til os.
Vi beklager meget at dit ophold ikke levede op til din forventning.

Det du beskriver lyder, langt fra, som det vi ønsker at give til vores gæster,
så vi er rigtig kede af at du har forladt hotellet skuffet.

Ud fra de informationer du giver har jeg ikke mulighed for at finde din reservation.
Jeg vil rigtig gerne se lidt i dybden på dette, så jeg ville sætte pris på hvis du kunne
kontakte hotellet direkte med lidt flere informationer.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen
Se flere hoteller i København
Anmeldt 3. desember 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Service Manager R, Service Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Anmeldt 20. november 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Service Manager R, service manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Anmeldt 19. november 2018

Anmeldt 2. oktober 2018

God mottagelse og service, nydelig frokost, vennlige og hjepsomme personale, standard rom, ren og funksjonell men litt utslit, kunne trengt en oppusing. Flott utsykt og nær bussholdeplassen. Dumt at det duger når man dusjer!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, claudett3
Service Manager R, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kære claudett3,

Tusinde tak for din anmeldelse, det glæder os at læse, at I havde et godt ophold og at var tilfredse med servicen. Vi sætter stor pris på dine kommentarer vedrørende værelset, dette vil blive medtaget i vores fremtidige overvejelser.
Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden.

Mvh,
Christina, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

Anmeldt 1. oktober 2018

jeg foretrekker at frokost er inkludert i romprisen, forøvrig meget fornøyd med oppholdet. for å få sendt inn denne anmeldelsen må jeg skrive minst 200 tegn, irriterende. dette er grunnen til at jeg skriver dette.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, voellest
Service Manager R, Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Kære Voellest,

Takk for din anmeldelse af hotellet, vi setter pris på alle de 200 ord :)
Vi kan godt forstå at det ville være foretrukket at frokosten var inkludert i prisen. Da det ikke er alle gjester som ønsker at det er inkludert og gjerne vil ha alternativet å kunne velge det fra, er det denne prisen som vises først når man booker, da det er den laveste prisen på rommet. Det kan alltid tilføyes på hotellet eller online, til en litt billigere pris.

Vi er glad for å høre at det ellers var et bra opphold og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake på et senere tidspunkt.

Med vennlig hilsen,
Cecilie Danielsen