2 personer ser på dette hotellet
Lol.travelUSD 228
Anmeldt 2. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Collection
Gleeson_Brian, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Anmeldt 20. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Collection
Gleeson_Brian, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2018

Anmeldt 11. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Collection
Gleeson_Brian, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 19. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Collection
Gleeson_Brian, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 15. november 2018

Skandinavisk design på sitt beste, fantastisk flott renovert.Sentralt, topp service, meget gode senger og deilig frokost.Nydelige bad med tykke håndklær og alt annet en måtte trenge.Anbefales på det varmeste!

Takk, Cruiser44743158860
Gleeson_Brian, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Dear Cruiser44743158860,

Thank you for having taken the time to have reviewed your recent stay with us in Copenhagen.
I am delighted to read that we managed to make you happy with all aspects of your stay. We couldn´t ask for more than that. Happy guests is the reason our teams work hard for every day.
We enjoyed it having you as our guests and we are already looking forward to welcoming you back again in the future.

Kind Regards,
Brian Gleeson