9 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 22.08.22
getaroom.comUSD 325
Anmeldt 3. juli 2020

Ble oppgradert til større rom i 19 etasje med en fantastisk utsikten over tivoli og byen. Veldig deilig når du er på forretningsreise og kunne slappe av i et hyggelig og stille rom med gode møbler. Ellers fint design på rommet, rent og stilig. God service fra innsjekking til avreise. Sentralt plassert. Anbefales!

2  Takk, amm6666
JBRoyalCopenhagen, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Thanks a lot for the great feedback and we hope to see you soon again!
Have a great summer and kind regards

Anmeldt 1. juli 2020

Ble oppgradert til større rom og nøt både rommet, utsikten over tivoli og byen. Gjennomført fint design, og stilig. God service. Meget sentralt plassert med alle muligheter utenfor døren. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Geir S
JBRoyalCopenhagen, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Dear Geir, thanks for staying with us and you great feedback. We hope to welcome you back soon and wishing you a great summer. With kind regards

Anmeldt 29. februar 2020

Var mitt favoritthotell for 20+ år siden. Nå er det litt dyrt og lever ikke helt opp til dets gamle storhet.
Badet var nydelig og oppusset og sengen var meget god. Beliggenheten er bra nær Tivoli og Strøget.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, erikrisdal56
JBRoyalCopenhagen, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Dear Erik, thanks a lot for your review and comments. We hope to see you soon again at the Radisson Collection.
With kind regards from the whole team @RoyalCopenhagen.

Anmeldt 17. desember 2019

Dette er tredje gangen vi bor på dette hotellet, og det er like flott hver gang. Denne gangen bodde vi i 17 etasje med fantastisk utsikt over Tivoli, og egentlig svært mye av byen. Stort rom, flott bad, deilig seng. Og veldig hyggelig personale. I det hele tatt en veldig fin plass å bo når man er i København.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, Odyssey31449252483
Gleeson_Brian, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2019

Dear Odyssey31449252483,

Thank you so much for this feedback. It's really so pleasing to all of us that you continue to return to our hotel again and again.

On behalf of all the team here at the Royal, thank you sincerely and we already look forward to welcoming you back to your hotel in the nearest future.

Merry Christmas and best regards,

Brian
Brian Gleeson
General Manager
Radisson Collection Royal Hotel
Copenhagen

Anmeldt 16. desember 2019

Vi kom til København tidlig om morgenen, og hadde sett for oss å få oppbevart bagasjen og så slappe av på en kafe eller lignende til butikker åpnet osv. At vi da fikk sjekke inn og slappet av på hotellrommet var fantastisk når vi hadde stått opp kl 04:00 om morgenen! Da kunne vi avslappet og opplagt utforske København resten av fredagen. At rommet også ble oppgradert var også veldig bra. Svært gode senger og stort bad bidro til et flott opphold. Restauranten kan anbefales, veldig god mat uten at det var for dyrt. Profesjonell og hyggelig betjening. Hotellet ligger rett over gaten for Hovedbanegården og Tivoli. Perfekt beliggenhet og i gangavstand til det meste. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, ingerlill

Dear Ingerlill,

Thank you so much for your very kind review and we are delighted to hear that you will return to us as a guest in the future, this is always the highest compliment we can hope for.

Merry Christmas and best regards,

Brian