4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
travelup.comUSD 261
Anmeldt 23. juli 2021

Flott Arne Jacobsen interiør, god service og frokost, og fin utsikt over sentrale København. Den sentrale plasseringen gjør det lett å oppleve hele bykjernen til fots. Rommene er selvsagt av en viss alder, men det hører med et slikt "smykke".

1  Takk, ove_myr
Jens Brandin, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Dear Ove,
Thanks a lot for staying with us and for your great review.
Have a great summer and we are looking forward to your next visit.
With kind regards

Anmeldt 3. juli 2020

Ble oppgradert til større rom i 19 etasje med en fantastisk utsikten over tivoli og byen. Veldig deilig når du er på forretningsreise og kunne slappe av i et hyggelig og stille rom med gode møbler. Ellers fint design på rommet, rent og stilig. God service fra innsjekking til avreise. Sentralt plassert. Anbefales!

2  Takk, amm6666
JBRoyalCopenhagen, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Thanks a lot for the great feedback and we hope to see you soon again!
Have a great summer and kind regards

Anmeldt 1. juli 2020

Ble oppgradert til større rom og nøt både rommet, utsikten over tivoli og byen. Gjennomført fint design, og stilig. God service. Meget sentralt plassert med alle muligheter utenfor døren. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Geir S
JBRoyalCopenhagen, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Dear Geir, thanks for staying with us and you great feedback. We hope to welcome you back soon and wishing you a great summer. With kind regards

Anmeldt 29. februar 2020

Var mitt favoritthotell for 20+ år siden. Nå er det litt dyrt og lever ikke helt opp til dets gamle storhet.
Badet var nydelig og oppusset og sengen var meget god. Beliggenheten er bra nær Tivoli og Strøget.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, erikrisdal56
JBRoyalCopenhagen, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Dear Erik, thanks a lot for your review and comments. We hope to see you soon again at the Radisson Collection.
With kind regards from the whole team @RoyalCopenhagen.

Anmeldt 17. desember 2019

Dette er tredje gangen vi bor på dette hotellet, og det er like flott hver gang. Denne gangen bodde vi i 17 etasje med fantastisk utsikt over Tivoli, og egentlig svært mye av byen. Stort rom, flott bad, deilig seng. Og veldig hyggelig personale. I det hele tatt en veldig fin plass å bo når man er i København.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, Odyssey31449252483
Gleeson_Brian, General Manager på Radisson Collection Hotel, Royal Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2019

Dear Odyssey31449252483,

Thank you so much for this feedback. It's really so pleasing to all of us that you continue to return to our hotel again and again.

On behalf of all the team here at the Royal, thank you sincerely and we already look forward to welcoming you back to your hotel in the nearest future.

Merry Christmas and best regards,

Brian