Anmeldt 25. januar 2019

Hotellet har fantastisk beliggenhet, og så stopper det meste der. Hotellet er svært slitt, rommene er slitte og bærer preg av ekstremt dårlig renhold. Det er skittent i matsalen. Hotellet satser nok alt på nødvendige og korte opphold nær flyplassen.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
1  Takk, Roam32177483012
ParkInnCopenhagen, General Manager på Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

mange tak for din feedback.
vi er rigtig kede af det indtryk du har fået af hotellet.
jeg må indrømme at det normalt ikke er den feedback vi hører, hvorfor jeg rigtig gerne vil høre mere omkring dit ophold, så vi kan tage action med det samme.
Du er meget velkommen til at kontakte mig på WL@care-hotels.com
De bedste hilsner
Park Inn

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Har bodd på hotellet flere ganger grunnet beliggenhet til Kastrup. Valgte derfor å bestille 2 overnattinger i forbindelse med famileopphold i København. Er også medlem av radisson Club.
Ba i bestilingen om rom høyt oppe og rom bort fra Metro som går hvert 5 min på FSG/kveld og hvert 25 min ellers. Ved innsjekk ble det bekreftet at rommet ikke vendte mot Metro.
Ble svært overrasket da rommet ligger på Metro siden. Siden hotellet ikke har klima anlegg, må man ha vinduene åpne, som medfører betydelig støy hvert 15 min på natta og hvert 5. min fra kl 05.30.
Tok opp saken med betjeningen. De bare beklager! Slikt går ikke an!
Til info, hotellet er svært støy utsatt fra Metro, og svært varmt i den varme Årstad, da det mangler aircondition. Betjeningen er lite hjelpsomme. Jeg velger et annet hotel neste gang!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Datrialch
Jennifer A, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Tack för din ärliga återkoppling. Det är tråkigt att höra att hotellet inte levde upp till dina förväntningar. Vi är medvetna om att våra standardrum blir varma i dessa tider, vi erbjuder dock air condition på våra Business rum. Jag ska dela din återkoppling med mitt team. Du kan vara säker på att vi tar dina kommentarer på allvar och undersöker vilka förbättringar som kan göras i framtiden.

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Booket inn igjennom flyselskap ellers hadde vi nok ikke valgt dette hotellet. Middagsbuffeten var til å gråte av, kaldt kjøtt, så vidt kylling i kyllingsausen/gryteretten(?), frossen kaker og generelt mangel av bestikk, varmt tilbehør som var kaldt og halvkokt ris. Skulle tro et sammarbeidshotell med SAS, og med den høye ratingen her inne så kunne man forventet mere. Hjalp ikke på helhetsinntrykket at vi måtte 3 ganger i resepsjonen før å få aktivert kortene til rommet hvorpå det ble påstått at vi hadde hatt dem nært mobil. Noe som ikke var tilfellet. Vi kommer ikke tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Sjarming
Wicki L, General Manager på Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Kære Marit,
mange tak for din feedback. Vi er utrolig kede af at i ikke har haft en god oplevelse hos os. Det er på ingen måde den standard vi normalt leverer. jeg vil derfor med det samme undersøge hvad der har været sket, så vi kan sikre os at det ikke sker i fremtiden.
Vi er utrolig glade for at i har givet jer tid til at vende tilbage til os, så vi får muligheden for at rette op på det som ikke er i orden.
vi ønsker jer samtidig en rigtig god sommer.

Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde en meget hyggelig opphold på Park Inn.Ble meget godt mottatt ved ankomst og veldig blide damer i resepsjon.Bartender bør finne seg en ny jobb,Han var lite serviceminded og sur til tider.Meget god frokost.Neste besøk er booket i juni.
Dette hotellet anbefales på det sterkeste.Passer par som enslig.Jobb eller fritid

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, kentm176
Wicki L, General Manager på Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Tusinde tak for jeres flotte feedback. vi beklager at i har oplevet at bartenderen ikke har været glad og positiv og vil selvfølgelig følge op på dette.
Endnu engang skal i have stor tak fordi i gav jer tid til at give og feedback.
Vi glæder os meget til at se jer igen til juni.
DBH
Park Inn teamet

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

2. andre overnatting på en uke grunnet connection flights. Hotellet har god beliggenhet fra Kastrup, ca 5 min med Metro 2, deretter 2 minutter gange(nabo til Femøren metrostasjon). Rommene er enkle, men holder for en overnatting. Frokosten har godt utvalg.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Datrialch
PIBRCA, Gæsteansvarlig på Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Tusind tak for din feedback.