5 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 216
Anmeldt 29. november 2019

Svært bra hotell, god service, rent og pent . Kommer tilbake. Frokosten er alltid god. Bar kofferten inn på rommet, det gjør at man føler seg som en god gjest. Svært kjekt med at bilen kan stå inne i sikker garasje.

Dato for oppholdet: november 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, dagfinnruud
JulieHeinen, Direktør på Phoenix Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2019

Kære Dagfinn,
Tak for din topanmeldelse af Phoenix Copenhagen. Vi er stolte over at læse at I havde et perfekt ophold på historiske Phoenix Copenhagen med højt service niveau, lækker morgenbuffet og nyrenoveret værelse.
Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen igen i den nærmeste fremtid.

Anmeldt 11. oktober 2019

Fotografiet av standard dobbeltrom på hotellets hjemmeside tilsvarer ikke virkeligheten. Vi fikk et standardrom der man ikke kan komme hverken opp eller ut av sengen på den ene siden, fordi det står en skråstilt bjelke bare noen centimeter over sengen. Skittent og illeluktende badeværelse. Tross hyggelige folk i resepsjonen - be om å se rommet før du sjekker inn.

Romtips: Ikke stol på fotografier av rommet, men se på det først
Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, buhlc
JulieHeinen, Direktør på Phoenix Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2019

Kære gæst,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. På historiske Phoenix Copenhagen har forskellige værelsestyper, størrelser, placering og indretning. Vi er kede af at læse at du ikke kunne lide dobbeltværelse du boede på 3 nætter i sidste weekend. Vi kan ikke se at du har været i kontakt med vores service mindede personale. Var vores personale blevet kontaktet, kunne vi måske have flyttet dig til andet værelse efter din smag.
Hvis du skulle have muligheden for at komme til København igen i fremtiden, er du altid velkommen til at kontakte os for uforpligtende tilbud, hvor vi kan skræddersy tilbud ud fra dine præferencer.

Anmeldt 23. september 2019

Denne gangen leverte ikke hotellet dessverre. Vi har reist mye til København, og de siste årene har vi bodd på dette hotellet. Vi har frem til nå hatt veldig gode opplevelser med dette, men nå var det mange feil.....Et såpass dyrt hotell burde levere prima vare. Dette holder ikke. Bare rot med rombestilling, dårlig frokost, dårlig renhold, dårlig språkforståelse fra deler av betjening.....

2  Takk, 674jo
JulieHeinen, Direktør på Phoenix Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2019

Kære gæst,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er kede af at læse at ophold på Phoenix Copenhagen ikke indfriede forventninger. Vi kan ikke udfra din anmeldelse se hvad der blandt andet gik galt med din værelsesbestilling og hører gerne fra dig på e-mail phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk.
Vi håber at være i betragtning til nyt besøg på Phoenix Copenhagen.
Selvom ophold på Phoenix Copenhagen ikke var perfekt håber vi du havde nogle gode dage i København.

Anmeldt 15. september 2019

Meget godt hotell. Opplevde å bli tatt imot av gode personer i resepsjonen. Likte at vi var i sentrum av København. Vi føltes oss som verdsatte gjester hele tiden. Var på jobb og hadde behov for å få skrevet ut diverse dokumenter, og resepsjonen ordnet dette sømløst.

2  Takk, DDEBjarne
JulieHeinen, Direktør på Phoenix Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2019

Kære Bjarne,
Tak for din topanmeldelse af Phoenix Copenhagen. Vi er stolte over at læse at du havde et perfekt ophold på Phoenix Copenhagen.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen til endnu et uforglemmeligt ophold.

Anmeldt 11. september 2019

Jeg booket hotellet i forbindelse med et kurs jeg deltok på i København. Hotellet ligger veldig sentralt i sentrum av byen og ligger relativt nær Metroen. Og når Metroen bare tar 15 minutter fra flyplassen, er dette hotellet perfekt på flere måter. Jeg likte det ærverdige hotellet veldig godt, rommet var stort og nydelig, og vil sannsynligvis velge Phoenix Copenhagen på min neste tur til København.

3  Takk, KennethRordam
JulieHeinen, Direktør på Phoenix Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2019

Kære Kenneth,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er stolte over at læse at du havde et perfekt ophold på Phoenix Copenhagen centralt i København som blandt andet inkluderede nyrenoveret stort og lækkert værelse.
Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen i den nærmeste fremtid.