Anmeldt 30. juli 2019

Hotellet var meget bra og lå ganske sentralt og var lett å finne for oss som kom over Øresundsbroen. Det var parkering rett i nærheten som var bra, men her oppga hotellet at det kostet 250 DKR å stå en natt mens vi betalte over 1.100 DKR for tre netter (litt under tre døgn). Vi leide sykler på hotellet. Disse var helt OK. Frokosten var god.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Tbberge
Anmeldt 28. juli 2019

Hotellet ligger godt plassert med gåavstand til Nyhavn og sentrum av København. Ligger plassert ved en brygge med yrende folkeliv og med bademuligheter rett utenfor hotelldøren. Vårt rom var rent og pent med grei str på rommet. Vi hadde ikke sjøutsikt så om det er ønskelig må det spesifiseres. Betjeningen var hyggelig og vi fikk sjekket inn før kl 15 som er innsjekk.
Frokosten var enkel men grei, vi ble mette.
Uteserveringen som var tilknyttet hotellet hold en meget enkel standar og virket veldig tilfeldig. Man satt og spiste mens folk i badetøy lå nesten inne i uteserveringen.
Vi kommer helt sikkert tilbake til hotellet ved neste tur til flotte København.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 341anitau
Anmeldt 1. april 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldt 28. mars 2019

Dette hotellet ligger fint til men det er ingen value for money. Skal du bare overnatte så book her gjerne. Frokosten er bra. Men hvis du liker å bo på et hotell med god atmosfære så hold deg unna. Det er nemlig ingen. Dette hotellet rent opplevelsemessig er ikke verdt prisen man betaler.

Dato for oppholdet: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Culture27352656869
Anmeldt 4. mars 2019