Ulike måter å oppleve Nyhavn på
København må se
5 anmeldelser
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig strøk å ta en øl mens vi venter på hjemreisen. Hjemreisen er med DFDS ,minicruise Oslo / København.

Takk, Hans Erik G
Anmeldt 12. oktober 2018

Helt ok å sitte her en sommerdag og ta et glass...men generelt er det alt for dyrt og det du får samsvarer ikke med prisene.

Takk, Steinar H
Anmeldt 7. oktober 2018

Rusle langs kanalen i Nyhavn og se på livet. Slå deg ned på en av de mange uteserveringer. Finn noe godt å spise eller bare ta en øl/vin og snaps. Nyt livet!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, exxin
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig område - et vell av kafeer og spisesteder. Koselige små kneiper og fine uterestauranter. Gå gjerne en tur også på den andre siden og betrakt restaurantene fra den andre siden

Takk, Geno65
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi ruslet langs kanalene i Nyhavn på en lørdag. Mye mennesker, mange fine steder å spise lunsj. Anbefales for både familier og par som er på Købentur.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 600trulsp