“svært fornøyd!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Ibsens Hotel
Nr. 15 av 118 hoteller i København
Anmeldt 9 juli 2014

Supert hotell for venne- eller kjærestetur! Små, men fine rom (stikkord - HAY) Beliggenheten er midt i blinken ift Nørreport, Torvhallerne, Botanisk have, Nørrebro og sentrum (Købmandsgade). Servicen er slik som bare dansker kan; uanstrengt vennlig og hjelpsom. Deilig, liksom hjemmelaget frokostbuffet - med ferskpressede juicer, youghurt med musli klare til servering, gode oster og skinker, croissanter - og champagne :-). Lobby/resepsjon med stilig og samtidig hyggelig design. Sykkelutleie (selvfølgelig). Hit vil vi tilbake!

Romtips: Rom mot bakgård sannsynligvis svalere og stillere enn rom ut mot gatene
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2014, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, ibsensguest

Anmeldt 4 juli 2014

Bodde på dette hotellet i pinsen 2014, Hotellet var veldig bra hadde bestilt stort rom, men det var skjedd en feil så fikk et mindre enn det som vi opprinnelig hadde bestil, fikk frokost som kompensasjon for feilen, rommet var rent og pent, badet var helt greit med fliser, sengen var kanskje litt intim (130 cm, )for en mor/datter ferie, hadde passet bedre til et nyforelsket par. Hotellet lå sentralt og greit plassert slik at vi kunne gå til alt vi ville se, det tok ca. 15-20 minutter å gå til tivoli, 5-7 minutter til strøget, Personalet i resepsjonen var hyggelige og imøtekommende, kan godt hende det blir tur tilbake til dette hotellet ved en annen anledning, men da med garanti for et litt større rom med bredere seng eller evt. to enkeltsenger.

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
1  Takk, Nine_171
Anmeldt 12 mai 2014

Et rimelig og utmerket alternativ med sentral beliggenhet i København. Vi bodde på Ibsens Hotell en langhelg i påsken. Ved innsjekk møtte vi en blid og hyggelig ung dame. Hun ville gjerne oppgradere oss, men hotellet var helt fult. Hun tilbød oss større rom på nabohotellet for et tillegg, vi ønsket ikke dette, men fint å få tilbudet. Videre ville vi gjerne leie sykler med det samme. Resepsjonisten var svært behjelpelig rundt dette, og fant frem kart og veibeskrivelser til vår destinasjon. Vi følte en genuin interesse fra resepsjonisten og ble tatt svært godt i mot. Rommene var i ok størrelse, alt var rent og pent. Svært god seng og vindu ut mot hyggelig bakgård. Pluss for mange kanaler på tv`en! Fellesområdene på hotellet var veldig koselige og det ble hver ettermiddag tilbudt en gratis drikke i baren på hotellet. Vi forsøkte ikke frokosten på hotellet, men det var en restaurant på andre siden av gaten som serverte veldig god frokost med stor og variert meny. Det eneste å bemerke ved hotellet var badet som var lite og sparsommelig. Her kunne hotellet med fordel ha pyntet opp litt og unngått alt i ett såpe/shampo på dispenser i dusjen. I tillegg bør det investeres i nye dusjforheng som unngår vann overalt ved dusjing. Men totalt sett et meget godt inntrykk av hotellet!

• Opphold: april 2014, reiste som et par
2  Takk, Stine W
Anmeldt 5 november 2013

Var der en natt med min kjæreste, var mest ute i byen. Rommet vi fikk var nok av de minste, var plass til seng og litt luft rundt, det var nyoppusset og rent. Badet var mer slitt og sto ikke helt i stil, men det ser ut som de pusser opp nå. Hotellet var ellers veldig fint, spesielt respesjonen og baren. Frokosten så bra ut, men spiste ut, da det er masse kafeer rundt om hvor man kan spise mye billigere, for eksempel rett over gaten.
Servicen var kjempe god, ikke noe å utsette på det.
Hotellet ligger sentralt, men er stille der og sov godt. Kort vei til metro, Mathallene og shopping gater. Kan anbefales !

• Opphold: november 2013, reiste som et par
Takk, Per-Christian S... V
Anmeldt 11 oktober 2013

En voksen og to ungdommer. Enkelt og lekkert rom med danske designmøbler. Lite bad, men det er ikke der man skal tilbringe dagen! Deilig frokost med stort utvalg av sandwicher, yoghurt, juice og smoothies. Rolig og trivelig spise/oppholdsrom. Perfekt beliggenhet like ved Torghallene og metro. Deilig tapas på en av tre restauranter som er tilknyttet hotellet. Vi kommer gjerne igjen.

Opphold: oktober 2013, reiste med familie
2  Takk, Rikke B
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse København hotellene
Hotel Kong Arthur
Absalon Hotel
Nr. 6 av 118 i København
2 149 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Ibsens Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Ibsens Hotel

Adresse: Vendersgade 23, København 1363, Danmark
Beliggenhet: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Spa Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.3 spahotell i København
Prisnivå: kr 869 - kr 2 535 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Ibsens Hotel 3*
Antall rom: 118
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Ibsens Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Ibsens Hotel Copenhagen

Er dette din oppføring på TripAdvisor?