Ibsens Hotel
Tivoli Hotel(København)
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 197 per natt.

AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Mye for pengene!)
AC Hotels
  • Romservice
Besparingsvarsel! 19 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 19 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 187 per natt.

Official Site
Besparingsvarsel! 17 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 17 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 157 per natt.

Scandic Copenhagen(København)
SKT. PETRI
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 194 per natt.

Generator Copenhagen(København)(Mye for pengene!)
Copenhagen Admiral Hotel(København)
Besparingsvarsel! 38 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 38 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 271 per natt.

Hotel Kong Arthur(København)
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 216 per natt.

Anmeldt 1. januar 2015 via mobile enheter

Rommet vårt inn mot bakgård var stille og rolig. Med en heis på fem etasjer, ble det av og til litt venting. Trange ganger, men LARGE rom. Frokostbuffet er enkel og grei. Området omgitt av mange spisesteder og 5minutter fra Nørreport kommunikasjonsknutepunkt.

Opphold: november 2014, reiste med familie
Takk, Travel-BHT
Anmeldt 9. juli 2014

Supert hotell for venne- eller kjærestetur! Små, men fine rom (stikkord - HAY) Beliggenheten er midt i blinken ift Nørreport, Torvhallerne, Botanisk have, Nørrebro og sentrum (Købmandsgade). Servicen er slik som bare dansker kan; uanstrengt vennlig og hjelpsom. Deilig, liksom hjemmelaget frokostbuffet - med ferskpressede juicer, youghurt med musli klare til servering, gode oster og skinker, croissanter - og champagne :-). Lobby/resepsjon med stilig og samtidig hyggelig design. Sykkelutleie (selvfølgelig). Hit vil vi tilbake!

Romtips: Rom mot bakgård sannsynligvis svalere og stillere enn rom ut mot gatene
  • Opphold: juli 2014, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, ibsensguest
Anmeldt 4. juli 2014

Bodde på dette hotellet i pinsen 2014, Hotellet var veldig bra hadde bestilt stort rom, men det var skjedd en feil så fikk et mindre enn det som vi opprinnelig hadde bestil, fikk frokost som kompensasjon for feilen, rommet var rent og pent, badet var helt greit med fliser, sengen var kanskje litt intim (130 cm, )for en mor/datter ferie, hadde passet bedre til et nyforelsket par. Hotellet lå sentralt og greit plassert slik at vi kunne gå til alt vi ville se, det tok ca. 15-20 minutter å gå til tivoli, 5-7 minutter til strøget, Personalet i resepsjonen var hyggelige og imøtekommende, kan godt hende det blir tur tilbake til dette hotellet ved en annen anledning, men da med garanti for et litt større rom med bredere seng eller evt. to enkeltsenger.

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
1  Takk, Nine_171
Anmeldt 12. mai 2014

Et rimelig og utmerket alternativ med sentral beliggenhet i København. Vi bodde på Ibsens Hotell en langhelg i påsken. Ved innsjekk møtte vi en blid og hyggelig ung dame. Hun ville gjerne oppgradere oss, men hotellet var helt fult. Hun tilbød oss større rom på nabohotellet for et tillegg, vi ønsket ikke dette, men fint å få tilbudet. Videre ville vi gjerne leie sykler med det samme. Resepsjonisten var svært behjelpelig rundt dette, og fant frem kart og veibeskrivelser til vår destinasjon. Vi følte en genuin interesse fra resepsjonisten og ble tatt svært godt i mot. Rommene var i ok størrelse, alt var rent og pent. Svært god seng og vindu ut mot hyggelig bakgård. Pluss for mange kanaler på tv`en! Fellesområdene på hotellet var veldig koselige og det ble hver ettermiddag tilbudt en gratis drikke i baren på hotellet. Vi forsøkte ikke frokosten på hotellet, men det var en restaurant på andre siden av gaten som serverte veldig god frokost med stor og variert meny. Det eneste å bemerke ved hotellet var badet som var lite og sparsommelig. Her kunne hotellet med fordel ha pyntet opp litt og unngått alt i ett såpe/shampo på dispenser i dusjen. I tillegg bør det investeres i nye dusjforheng som unngår vann overalt ved dusjing. Men totalt sett et meget godt inntrykk av hotellet!

• Opphold: april 2014, reiste som et par
2  Takk, Stine W
Anmeldt 5. november 2013

Var der en natt med min kjæreste, var mest ute i byen. Rommet vi fikk var nok av de minste, var plass til seng og litt luft rundt, det var nyoppusset og rent. Badet var mer slitt og sto ikke helt i stil, men det ser ut som de pusser opp nå. Hotellet var ellers veldig fint, spesielt respesjonen og baren. Frokosten så bra ut, men spiste ut, da det er masse kafeer rundt om hvor man kan spise mye billigere, for eksempel rett over gaten.
Servicen var kjempe god, ikke noe å utsette på det.
Hotellet ligger sentralt, men er stille der og sov godt. Kort vei til metro, Mathallene og shopping gater. Kan anbefales !

• Opphold: november 2013, reiste som et par
Takk, Per-Christian S... V