“Kosetur.”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Ibsens Hotel
Nr. 15 av 117 hoteller i København
Anmeldt 11 januar 2015

Hadde bestilt rom på Hotel Jørgensen men, orket ikke være der så vi gikk innom Ibsen og hørte etter rom som de heldigvis hadde. Vi fikk super servic med en gang veldig behjelpelig. Rom var stort og romslig, rent og pent. Frokosten var kjempebra. Beste med hotellet var at det lå i gangavstand til alt. Kan anbefales.

• Opphold: desember 2014, reiste som et par
1  Takk, Snuppa60
HotelCopenhagen, Guest Relations Manager på Ibsens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 januar 2015

Kære Snuppa60

Tusind tak for jeres fine anmeldelse, som vi er meget glade for :-)

Vi er også meget fornøjede over at høre, at I kunne lide vores morgenbuffet. Den er ret ny og er komponeret med fokus på det nordiske og det økologiske. Vi er selv rigtig stolte af den.

Skulle I en dag komme til København igen, vil det glæde os at kunne byde jer velkommen på Ibsens Hotel.

De bedste hilsner
Marie Thyssen / Ibsens Hotel

Anmeldt 6 januar 2015 via mobile enheter

Hadde 4 flotte dager på Ibsen hotell med min kjæreste. Veldig behjelpelige resepsjonister. Oppgraderte til superior. Var vel verdt pengene. Frokosten var kun av kortreist og økologisk mat. Også verdt pengene. Anbefaler hotellet også pga lokaliteten. Kort vei til alt.

Opphold: januar 2015, reiste som et par
Takk, William J
Anmeldt 1 januar 2015 via mobile enheter

Rommet vårt inn mot bakgård var stille og rolig. Med en heis på fem etasjer, ble det av og til litt venting. Trange ganger, men LARGE rom. Frokostbuffet er enkel og grei. Området omgitt av mange spisesteder og 5minutter fra Nørreport kommunikasjonsknutepunkt.

Opphold: november 2014, reiste med familie
Takk, Travel-BHT
Anmeldt 9 juli 2014

Supert hotell for venne- eller kjærestetur! Små, men fine rom (stikkord - HAY) Beliggenheten er midt i blinken ift Nørreport, Torvhallerne, Botanisk have, Nørrebro og sentrum (Købmandsgade). Servicen er slik som bare dansker kan; uanstrengt vennlig og hjelpsom. Deilig, liksom hjemmelaget frokostbuffet - med ferskpressede juicer, youghurt med musli klare til servering, gode oster og skinker, croissanter - og champagne :-). Lobby/resepsjon med stilig og samtidig hyggelig design. Sykkelutleie (selvfølgelig). Hit vil vi tilbake!

Romtips: Rom mot bakgård sannsynligvis svalere og stillere enn rom ut mot gatene
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2014, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, ibsensguest
Anmeldt 4 juli 2014

Bodde på dette hotellet i pinsen 2014, Hotellet var veldig bra hadde bestilt stort rom, men det var skjedd en feil så fikk et mindre enn det som vi opprinnelig hadde bestil, fikk frokost som kompensasjon for feilen, rommet var rent og pent, badet var helt greit med fliser, sengen var kanskje litt intim (130 cm, )for en mor/datter ferie, hadde passet bedre til et nyforelsket par. Hotellet lå sentralt og greit plassert slik at vi kunne gå til alt vi ville se, det tok ca. 15-20 minutter å gå til tivoli, 5-7 minutter til strøget, Personalet i resepsjonen var hyggelige og imøtekommende, kan godt hende det blir tur tilbake til dette hotellet ved en annen anledning, men da med garanti for et litt større rom med bredere seng eller evt. to enkeltsenger.

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
1  Takk, Nine_171
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse København hotellene
Hotel Kong Arthur
Hotel Alexandra
Nr. 10 av 117 i København
1 346 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Ibsens Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Ibsens Hotel

Adresse: Vendersgade 23, København 1363, Danmark
Beliggenhet: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Spa Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.3 spahotell i København
Prisnivå: kr 1 006 - kr 2 503 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Ibsens Hotel 3*
Antall rom: 118
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Ibsens Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Ibsens Hotel Copenhagen

Er dette din oppføring på TripAdvisor?