Ulike måter å oppleve Rundetårn på
Københavnkortet
842 anmeldelser
København må se
5 anmeldelser
Anmeldt 14. november 2019 via mobile enheter

En historisk bygning med spiralgang nesten helt til topps men tro meg at det er verdt turen opp. 360° utsikt over byen er belønningen på toppen i tillegg til de interessante innslagene i selve spiralgangen,bl.a. kyssebenken og den hule kjernen. Få også med dere utstillingen i bibiblioteksalen og et besøk i suvenirbutikken anbefales. Det er mulig å få guidet tur men for oss holdt det å få tak i brosjyre og lese om tårnet.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Elisabet K
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Verdt et besøk om man vil ha god utsikt over byen. Ikke så alt for langt å gå opp, litt stigning og smale trapper på slutten. Vi var der ved åpningstid og da var det ikke så mange mennesker der.

Takk, malinoo
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Utsikten var helt OK. Men flott bygning, og veldig greit å ha vært der i løpet av en København tur :)

1  Takk, fruktsalat
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Velholdt historisk tårn, som var lett tilgjengelig mye pga skrå vei oppover (kun trapp helt mot slutten). Flott utsikt på toppen, god informasjon om det vi så. Fin utstilling på vei opp. Verdt et besøk.

Takk, eopsvik
Anmeldt 10. juli 2019

Jeg tar ofte turen opp til toppen av Rundetårn. Inngangsbilletten koster lite, du får strekke på leggene, bruke gratis toalett og nyte en fantastisk utsikt. Anbefales for alle som klarer å gå noen høydemeter

Takk, Jarle T