3-timers privat byvandring inkludert billett til Rosenborg slott

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Christiansborg Slott på
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Digert slott midt i København. Flott bygning med masse historie for ge som liker slikt. Kunne gjort seg med mer informasjon om stedet på stedet.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Bjarne B
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Mitt i sentrum ligge dette slottet. Man kan besøke det og vandre rundt i ballader og fest saler som fremdeles er i bruk av kongefamilien. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Roy R
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk runde med Mystery tour. Vi fikk ulike gåter og oppgaver vi måtte løse for å bevege oss rundt i slottet. En underholdene og lærerik tur. Slottet er fantastisk og bør oppleves.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Annkrs
Anmeldt 31. desember 2016

Er du i København må du hit! Her får du en ypperlig oversikt over byen, samt en god historisk oversikt.

Dato for opplevelse: desember 2016
2  Takk, Hans-Axel1970
Anmeldt 20. desember 2016

Christiansborg er et 1900-tallsslott i barokkstil og er faktisk det tredje i rekken. De to foregående ble flammenes rov, og av det første Christiansborg er bare ridebaneanlegget tilbake, mens slottskirken er bevart fra det annet Christiansborg. Mye historie i veggene likevel.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, LauritzD_13