Ulike måter å oppleve Christiansborg Slott på
København må se
2 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

For et flott og vakkert slott. Veldig stort og velholdt med masse små detaljer og flott arkitektur. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Flott bygg og storslått utsikt fra tårnet. Gratis inngang til tårnet er positivt. Flott område og mye å se på. Fin suvenir butikk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 51christinaj
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Digert slott midt i København. Flott bygning med masse historie for ge som liker slikt. Kunne gjort seg med mer informasjon om stedet på stedet.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Bjarne B
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Mitt i sentrum ligge dette slottet. Man kan besøke det og vandre rundt i ballader og fest saler som fremdeles er i bruk av kongefamilien. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Roy R
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk runde med Mystery tour. Vi fikk ulike gåter og oppgaver vi måtte løse for å bevege oss rundt i slottet. En underholdene og lærerik tur. Slottet er fantastisk og bør oppleves.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Annkrs
Anmeldt 31. desember 2016

Er du i København må du hit! Her får du en ypperlig oversikt over byen, samt en god historisk oversikt.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, Hans-Axel1970