12 personer ser på dette hotellet
Trip.com
travelup.comUSD 274
Lol.travelUSD 338
Anmeldt 22. mars 2018

Bodde her bare en natt, fra 9. til 10.mars. Stort, flott hjørnerom høyt oppe, med superfin utsikt. Velfylt minibar og frokost var inkludert i prisen, litt dyrt var det nok, men syntes vi fikk valuta for pengene.

Romtips: Betal litt ekstra og få en juniorsuite hvis mulig.
Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, campingtrygve
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Et stilig og sentralt hotell med tonnevis av sjarm og karisma. Jeg og en venninne var der en natt og hadde en topp opplevelse. Hotellet lå sentralt men likevel skjermet fra støy. Hyggelig og serviceinnstilte personale var det også, som spurte om vi ville oppgradere rommet gratis. I tillegg fikk vi alt av varer i minibaren som en gave.

Jeg og min venninne kommer definitivt tilbake hit! Sterkt anbefalt.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 903idat
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Et flott og moderne hotell med god frokost og flott restaurant med god mat. Rommet fremsto som nytt med behagelig seng, kjøleskap og kaffeautomat. Hotellet kan anbefales på det varmeste og har en meget sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, abpeder
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Kære gæst,

Mange tak for jeres venlige tilbagemelding. Jeg er rigtig glad for at I nød jeres ophold hos os, og vi ser frem til at byde jer velkommen en anden gang snart.

Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

To venninner på helgetur. Bestilt hotell på nettet til halv pris. Vi ble godt mottatt og det var god service. Nydelig frokost var inkludert. Rommet var romslig og koselig innredet. Rent og pent. Hotellet ligger nederst i Nyhavn og gir lett muligheter for sightseeing i kanalene. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 119sissele
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2017

Kære gæst,

Mange tak for jeres venlige tilbagemelding og anbefaling.

Jeg er glad for at I havde en god oplevelse hos os, og ser frem til at byde jer velkommen næste gang.

Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Denne gangen bestemte vi oss for å ha sjarmerende Nyhavn som base for oppholdet og da var 71 Nyhavn et naturlig valg. Hadde hørt mye bra om hotellet og ble ikke skuffet.
Vi betalte litt ekstra og fikk et rom med sjøutsikt og angrer ikke på det. Veldig koselig å sitte på rommet og følge med på båtlivet rett utenfor.
Vi benyttet oss ikke av restauranten på hotellet, da det vrimlet av rimeligere alternativer rett utenfor døren.
Hyggelig betjening og veldig koselig rom.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Arne S

Kære gæst,

Mange tak for jeres venlige tilbagemelding. Jeg er glad for at I nød jeres ophold hos os, og synes godt om den skønne udsigt fra værelset.

Vi glæder os til at byde jer velkomne igen snart.