Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi trives meget godt på 71. Flott hotell, flott beliggenhet, rent og hyggelig ansatte. Det eneste minuset er prisen ved vårt siste besøk. Vi avslo oppgradering i første omgang fordi rommet var veldig dyrt i utgangspunktet. Ved ankomst fikk vi tilbud om oppgradering til en overkommelig pris, inkl fri minibar. Da vi sjekket ut hadde vedkommende i resepsjonen en annen mening om prisen enn hun som sjekket oss inn. ( veldig hyggelig svensk jente).
Det endte med at hun som sjekket oss ut, tok dobbel betaling, både for oppgradering og restaurantregningen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, g_ril_sTrondheim
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Kære gæst,

Tak for din venlige tilbagemelding, jeg er glad for at I nød jeres ophold.

Jeg er ked af hvis der er sket en misforståelse omkring opgraderingen. Vi har forsøgt skrive til dig pr mail og må opfordre dig til at kontakte os direkte såfremt sagen ikke allerede er løst tilfredsstilende.

Vi ser frem til at byde jer velkommen en anden gang.

Yours sincerely

Anmeldt 22. mars 2018

Bodde her bare en natt, fra 9. til 10.mars. Stort, flott hjørnerom høyt oppe, med superfin utsikt. Velfylt minibar og frokost var inkludert i prisen, litt dyrt var det nok, men syntes vi fikk valuta for pengene.

Romtips: Betal litt ekstra og få en juniorsuite hvis mulig.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, campingtrygve
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Et stilig og sentralt hotell med tonnevis av sjarm og karisma. Jeg og en venninne var der en natt og hadde en topp opplevelse. Hotellet lå sentralt men likevel skjermet fra støy. Hyggelig og serviceinnstilte personale var det også, som spurte om vi ville oppgradere rommet gratis. I tillegg fikk vi alt av varer i minibaren som en gave.

Jeg og min venninne kommer definitivt tilbake hit! Sterkt anbefalt.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 903idat
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Et flott og moderne hotell med god frokost og flott restaurant med god mat. Rommet fremsto som nytt med behagelig seng, kjøleskap og kaffeautomat. Hotellet kan anbefales på det varmeste og har en meget sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, abpeder
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Kære gæst,

Mange tak for jeres venlige tilbagemelding. Jeg er rigtig glad for at I nød jeres ophold hos os, og vi ser frem til at byde jer velkommen en anden gang snart.

Med venlig hilsen

Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

To venninner på helgetur. Bestilt hotell på nettet til halv pris. Vi ble godt mottatt og det var god service. Nydelig frokost var inkludert. Rommet var romslig og koselig innredet. Rent og pent. Hotellet ligger nederst i Nyhavn og gir lett muligheter for sightseeing i kanalene. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 119sissele
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2017

Kære gæst,

Mange tak for jeres venlige tilbagemelding og anbefaling.

Jeg er glad for at I havde en god oplevelse hos os, og ser frem til at byde jer velkommen næste gang.

Med venlig hilsen