“Et av helgeturens høydepunkt”
Anmeldelse av Kodbyens Fiskebar

Kodbyens Fiskebar
Vurdert som nr. 169 av 2 821 Restauranter i København
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 24. januar 2018

Vi var en venninnegjeng på fire som valgte syvretters smaksmeny med vinpakke da vi besøkte Kødbyens Fiskebar, fredagskvelden på vår weekend-tur til København. - og for en smaksopplevelse. Vi fikk servert retter med passe mellomrom (hvilket for min del betyr meget observante servitører) og servitørene var veldig flinke til å forklare rettene og vinen som ble servert (vi havnet til og med på en vinforretning dagen etter for å kjøpe med oss en av vinene hjem). Rettene var litt utenom det vanlige, som ble en "snakkis" resten av turen for vår del, og et av turens høydepunkter. Vi testet også flere typer østers som en apetittvekker, noe som var veldig spennende. Atmosfæren på restauranten opplevdes som avslappet og det er nok et meget populært sted da det fylte seg godt opp utover kvelden. Til de siste rettene ble det nesten vanskelig å høre hva servitøren sa da rettene og vinen ble presentert. Dette var også et av få steder vi var på hvor det ikke føltes turistpreget (noen ganger snakker danskene engelsk med oss nordmenn hvilket jo er totalt unødvendig, spør du meg). Dette gikk over all forventning og jeg vil anbefale Kødbyens Fiskebar på det varmeste. Tusen takk for god mat, godt drikke og topp service. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Ida Kristine B

Anmeldt 24. desember 2017

Jeg var kanskje en av de første som skrev vurdering av Kotbyens Fiskebar , og jeg var den gangen veldig fornøyd, mulig de sover på sine laubær for vi fikk en annen opplevelse på vårt besøk i desember 2017

Denne gangen hadde vi bord kl 18, og ankom ca kl 17,50,
vi ble vist til bordet med beskjed at servitøren kom snart, hun kom raskt og tok i mot vår bestilling ca kl 18.00, vår bestilling var set meny , med vinpakke og 2 drinker,

Drinkene kom rask og så skjedde ingen ting, det kom andre gjester, de fikk mat,men hos oss skjedde ingen ting, når klokken nærmet seg 18.40,kom servitøren med brød, og sa at det var skjedd en feil, men at maten kom nå,

Vi fikk samtidig den første vinen, som var tydelig oksidert og smakte forferdelig, jeg sa at dette ville jeg ikke ha, og vi fikk raskt ny vin,men samtidig så påsto servitøren at vinen var som den skulle, så skjedde ingen ting,

Når klokken var 18.50 ba jeg om å snakke med hovmester , da kom første rett, vi hadde da bestemt oss for å forlate, han kom til bordet og beklaget å sa at vi skulle få drikken som var servert, da ble jeg virkelig fornærmet ,

Trodde han at vi skulle tilsnike oss gratis drikke, jeg ga da klar beskjed at jeg skulle betale for både drinker og vin, og vi forlot plassen.

Det virket på meg og mitt følge ,at betjening var mere opptatte av å stå i baren å være KULE, samt PRATE med hverandre, samtidig spilte de en hurtig forstyrrende musikk,

Takk, TomMathisen
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

En fiskerestaurant midt mellom alle fleske husene i Køben. Kule lokaler, bra meny, bra service og gode cocktails til dessert. Absolutt et sted å anbefale.

Takk, Christine K
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Ved en tilfeldighet gikk vi innom å spiste middag hos dere.
Fantastisk god mat i uhøytidlige omgivelser.
God service og hyggelig betjening.
Vi kommer tilbake!

Takk, Henrik M
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde hørt at restauranten skulle være kul og annerledes. Stedet kødbyen er spesielt, 50-60-talls slakteribygninger med stor parkering i midten. fiskebaren har industri-look og er uformell. Kul. Veldig flink norsk servitør som veiledet oss perfekt gjennom kvelden. Vi fikk norsk servitør, for jeg tror danskene har språkproblemer med norsk - alle snakker engelsk til oss. Uansett - nydelig fisk, østers, drinker og vin!

Takk, Bodilbjanes

Reisende som så på Kodbyens Fiskebar, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Kodbyens Fiskebar? Del dine erfaringer!