“Middag”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Spiste her en torsdagskveld, uten reservasjon. Resturanten var full men vi fikk plass ved baren. God service og blåskjellene og fish and chips smakte fantastisk. Er nok smart å reservere bord på forhånd.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, bodiln744

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Hadde hørt stedet var bra og vi bestilte kokkens anbefalte 3 retters , vi fikk en smaksopplevelse som var fantastisk !! Nydelig forret, hoved rett og en dessert på toppen som var verdt å gå til kødbyen for ! Anbefales! Orginale lokaler ! Kommer definitivt tilbake !!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 143trinet
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Et besøk i Fiskebaren kan anbefales på det varmeste. Godt komponerte retter med nydelige smaker. Vi valgte å dele 4 forretter og kuttet ut hovedretten. Hummeren var nydelig - med en delikat røyksmak, blåskjell med kremet kraft var av de bedre vi har smakt. Kamskjell og kveite var også langt over det som vanligvis serveres i restauranter. Siden vi valgte bort hovedretten, så hadde vi plass til dessert - som smakte himmelsk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 59gretheb
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Kom dit 17.25. Fikk beskjed av en servitør at matserveringen åpnet Kl 18, men siden vi kun skulle ha noen østers så kunne de ordne det 17.30. Da vi satt oss kom en annen servitør som var skikkelig gretten. Sa at det ikke stemte at vi kunne få østers Kl 17.30. At det den andre servitøren sa var feil. Så da brukte vi pengene våre et annet sted. Gratulerer!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 334andreasg
Anmeldt 24. januar 2018

Vi var en venninnegjeng på fire som valgte syvretters smaksmeny med vinpakke da vi besøkte Kødbyens Fiskebar, fredagskvelden på vår weekend-tur til København. - og for en smaksopplevelse. Vi fikk servert retter med passe mellomrom (hvilket for min del betyr meget observante servitører) og servitørene var veldig flinke til å forklare rettene og vinen som ble servert (vi havnet til og med på en vinforretning dagen etter for å kjøpe med oss en av vinene hjem). Rettene var litt utenom det vanlige, som ble en "snakkis" resten av turen for vår del, og et av turens høydepunkter. Vi testet også flere typer østers som en apetittvekker, noe som var veldig spennende. Atmosfæren på restauranten opplevdes som avslappet og det er nok et meget populært sted da det fylte seg godt opp utover kvelden. Til de siste rettene ble det nesten vanskelig å høre hva servitøren sa da rettene og vinen ble presentert. Dette var også et av få steder vi var på hvor det ikke føltes turistpreget (noen ganger snakker danskene engelsk med oss nordmenn hvilket jo er totalt unødvendig, spør du meg). Dette gikk over all forventning og jeg vil anbefale Kødbyens Fiskebar på det varmeste. Tusen takk for god mat, godt drikke og topp service. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, idakristineb

Reisende som så på Kodbyens Fiskebar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Kodbyens Fiskebar? Del dine erfaringer!