“Ok mat, men høye priser”
Anmeldelse av Kodbyens Fiskebar

Kodbyens Fiskebar
Vurdert som nr. 211 av 2 824 Restauranter i København
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Ok mat, men høyere priser enn forventet. Helt grei service. Virket uinteressert. Hadde med barn, kanskje derfor?

1  Takk, Kariannest

Anmeldt 1. januar 2020

Min kone og jeg kom på restauranten en fredag ettermiddag før jul Vi hadde tråkket i byr hele dag, og var godt sultne. Bordene var fullbooket, men vi fikk plass til å spise i baren. Dette viste seg å være en god løsning. Lokalene bærer preg av å være fabrikk, men når de kommer til mat og service, er stedet veldig bra. Litt dyrt gift dårlig kronekurs, men det kan jo ikke danskene bebreides for. Absolutt to gode måltid. Anbefales!!!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 421carstent
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Det ble en impuls avgjørelse av restaurant. Veldig mange år siden vi var her. Vi brukte tripadviser for å finne noe hyggelig i Kødbyen, som vi hadde hørt om.
Vellykket.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Atlems
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Spiste her en torsdagskveld, uten reservasjon. Resturanten var full men vi fikk plass ved baren. God service og blåskjellene og fish and chips smakte fantastisk. Er nok smart å reservere bord på forhånd.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, bodiln744
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Hadde hørt stedet var bra og vi bestilte kokkens anbefalte 3 retters , vi fikk en smaksopplevelse som var fantastisk !! Nydelig forret, hoved rett og en dessert på toppen som var verdt å gå til kødbyen for ! Anbefales! Orginale lokaler ! Kommer definitivt tilbake !!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 143trinet

Reisende som så på Kodbyens Fiskebar, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Kodbyens Fiskebar? Del dine erfaringer!