“Et stykke igjen...”

Vurdert som nr. 1 071 av 2 787 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 16. august 2020

Vi bestilte "chefs choice" med seks retter og vinpakke. Det tok svært lang tid å få de første rettene, og det ble lang pause før de neste kom på bordet. Rekkefølgen rettene kom i virket tilfeldig. Forholdsvis enkle råvarer og ikke spesielt spennende kombinasjoner. Vinpakken var på det jevne. Hyggelig, men uerfaren servitør. Det er fint å sitte ute når været er bra å sitte ute, men togtrafikken og noen av gjestene sørget for et høyt støynivå. Kontrast har et stykke igjen - jeg var nærmere å gi to stjerner enn fire.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Odd Henning D

Anmeldt 30. november 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2020
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2020
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Anmeldt 17. juli 2020

Reisende som så på Kontrast, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i Kontrast? Del dine erfaringer!