“Tregt og dyrt ”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Startet bra. Men ventet over 1 time på mat. Vårt barn spiser bare nigiri og når 8 biter havner på 280 DK, så kan man se for seg prisbildet. Vi voksne spiste fulle retter, som også er overpriset for hva man får. Servitørene er ikke tilstede dessverre.
Kule lokaler, men når ikke frem på service og mat dessverre.

Takk, TorillMyr
Kuyashii C, Marketing assistent på Karma Sushi Nyhavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Hej TorillMyr

Vi er kede af at høre at i ikke har været tilfredse med jeres oplevelse på vores restaurant i Nyhavn, og vi undskylder for at vores personale ikke har været opmærksomme nok. Vi vil også gerne have lov til at undskylde for den ventetid i oplevede.

Vi vil meget gerne høre mere fra dig på fla@kuyashii.dk, så vi forhåbentlig kan finde en løsning på problemet.

Du må have en god dag.

Mvh. Frederik, Karma Sushi.

Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Spiste Signaturmenyen, som besto av fire serveringer med ulike retter. Svært delikat mat, servert av vennlige og oppmerksomme servitører. Et måltid vi vil huske lenge!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, EllenMaH
KarmaSushi S, Marketingassistent på Karma Sushi Nyhavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2018

Hej Ellen.

Tusind tak for din anmeldelse og rosende ord. Fantastisk at både sushi og service var i top.
Vi glæder os til at byde jer velkommen ved jeres næste besøg.

Mvh. Mathilde, Karma Sushi

Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

God service, bestilte stor meny. 250 kr - fikk ekstremt billig takeaway - masse surimi ingen kamskjell, ingen rå reker, ingen rogn, to biter ren fisk. Det verste var likevel 3 dl sake til 300 kr - rip off.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, petterq
KarmaSushi S, Marketingassistent på Karma Sushi Nyhavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2018

Hej Petter.

Tak for din anmeldelse :-)
Det lyder som en rigtig ærgerlig oplevelse du har haft på Karma Sushi, og det beklager jeg dybt!
Vil du være venlig at sende mig en email på mk@kuyashii.dk med flere oplysninger om dit besøg? Så finder vi en løsning på din dårlige oplevelse.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Mathilde, Karma Sushi

Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelig sushi!!
En litt kronglete meny som det var vanskelig å finne frem i, men maten var upåklagelig.
Fantastisk service i koselige lokaler.
Ligger rolig til i en stille sidegate.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Marihooeen
KarmaSushi S, Marketingassistent på Karma Sushi Nyhavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Hej Marihooeen.

Tusind tak for din anmeldelse! Det betyder rigtig meget for os at høre din mening.
Vi håber snart at se dig igen :-)

Mvh.
Mathilde, Karma Sushi

Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

En pent innredet restaurant hvor man bør bestille plass på forhånd.
Et stort og fantastisk antall typer sushi hvor vi valgte «signaturen».
Masse mat med et utrolig godt og for oss ukjent utvalg av sushiretter som anbefales på det varmeste. Hyggelig betjening og greie priser!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, abpeder

Hej!

Mange tak for din fine anmeldelse, den er vi meget glade for! Fantastisk af både mad, omgivelser og service levede op til jeres forventninger og dannede rammen for en god oplevelse.
Vi ser frem til jeres næste besøg :-)

Mvh.
Mathilde, Karma Sushi

Reisende som så på Karma Sushi Nyhavn, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Karma Sushi Nyhavn? Del dine erfaringer!