“Nyttårs helg”

Vurdert som nr. 545 av 2 877 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi kom tidlig med flyet fra oslo, og var på hotellet rundt kl. 11, men fikk ikke rom før kl. 15. Litt kjedelig men Ok. På dette hotellet MÅ man si ifra om man ønsker rengjøring av rommet, noe vi ikke tenkte på den første dagen. Ga derfor beskjed dagen etter at vi ønsket rengjøring hver dag. Men i løpet av ett opphold på 4 netter ble rommet kun rengjort en gang. Skuffende! Rommet var helt greit og frokosten helt Ok. Beliggenheten var perfekt. Neste gang velger vi ett annet hotell.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, geift

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Ok hotell beliggende fem minutters gange fra Tivoli, 15 min til Strøget, 30 min til Nyhavn. Deluxe rom 1720 DK PR natt, inkl. Frokost. I tillegg parkeringsavgift 250 DK Per dag i parkeringskjeller. Selve Rommet var greit men badet var utdatert/slitt. Kunne også vært vasket bedre. Frokosten var grei. Ikke noe Wow altså - vi bor et annet sted neste gang

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 308trinef
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Et trendy og fint hotell som ligger i Vesterbro gate. Gaten som går fordi Tivoli. En liten spasertur unna Strøget og det meste du trenger i København. Hvis vi skal trekke ned for noe så er det at vannet i dusjen varierer mye mellom normal temperatur og svært varmt, så varmt at vi nesten brente oss noen ganger. Det er sikkert strengt og trekke for det, men vi forventer at dette fungerer på et slikt hotell. Det er parkering rett under hotellet og det var veldig praktisk for oss med bil.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, palrestad
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss veldig til å bo på hotell, men dessverre var første inntrykket vårt dårlig. Rommet vi fikk var skittent og puten hadde en stor flekk på seg. Vi sa ifra, men da vi kom tilbake var det eneste som var fikset putetrekket, som forøvrig hadde lange svarte hår på seg. Vi sa ifra igjen og fikk da nytt rom. I etterkant har personale vært utrolig hyggelig og vi fikk brus og godteri. Men vi ble da veldig skuffet over første inntrykk. Frokosten her var veldig god! Hyggelige mennesker som jobber her

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Nineml
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Hotellet er helt ok. Frokosten kunne vært noe bedre, men beliggenheten veier opp for den. Også kort til gode restauranter.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, christianbsor

Reisende som så på Comfort Hotel Vesterbro, så også på

Har du vært i Comfort Hotel Vesterbro? Del dine erfaringer!