“God men kan bli bedre”

Vurdert som nr. 1 806 av 2 855 Restauranter i København
Omgivelser: Christianshavn
Omgivelser: Christianshavn
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Jeg hadde hørt så mye om dette på forhånd så jeg hadde høye forventninger. Burgeren var god men litt for godt stekt og det var også brødet, det tok litt av smaken. Frisen og majodippen var god.

Takk, mortenn738

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 4 uker siden

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Popl, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i Popl? Del dine erfaringer!