“Kelner med humoristisk sans”
Anmeldelse av Brasserie Degas

Brasserie Degas
Vurdert som nr. 42 av 2 882 Restauranter i København
Prisklasse: USD 35 - USD 1 000
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Frederiksberg
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Vel tatt i mot av en hyggelig kelner. Vi gikk for en treretter, som det ble anbefalt i menyen, samt vinpakke med 3 glass. Undertegnede ba om små glass, hvilket jeg fikk. Innholdet var derimot like mye som i de normale glassene. Servert med et stort smil. Forrettene, som var fiskesuppe og innbakte skjell, var rause og mektige. Hovedrettene, som var and og oksefilet, var derimot noe sparsommelig. Dette gjorde at menyens anbefaling om 3 retter ga mening. Anden var relativ salt og litt kjedelig. Det tok seg derimot opp da desserten ble servert. Henholdsvis eplepai og 3 typer creme bulee. Helt Ok opplevelse, hvor kelnerens oppmerksomhet og tilstedeværelse var den beste.

Takk, Nina Steen L

Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Hadde en fin opplevelse i uformelle omgivelser. Hyggelig betjening som tok oss i mot. Fint utvalg i menyen og noe for en hver smak. Meget fint anrettet retter og nydelig smak. Gode anbefalte viner til hver rett om man ønsket det. 10-15 minutters gange fra Tivoli.

Takk, Stein Hugo H
Anmeldt 2. januar 2017

Vi tilbrakte en svært hyggelig nyttårsaften her - gode viner nøye tilpasset rettene og god stemning. Dette er et sted vi gjerne kommer tilbake til.
Personalet var profesjonelle og blide, og gjorde sitt til at kvelden ble god!

Takk, Astrid P
Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Vi skulle feire jubileum og ettersom vi har spist her en gang tidligere falt valget på denne restauranten til markering av vår "store" dag. Vi bestilte bord på nettet, noe som var kjempeenkelt. Vi kom riktignok 5 minutter etter avtalt tid, men ble tatt godt i mot. Vi reagerte litt på at servitøren ikke kom med meny umiddelbart, men dette rettet han opp til gangs under måltidet. Min kjære bestilte innbakte muslinger til forrett, vi hadde begge and til hovedrett og til dessert valgte jeg sjokoladefondant mens min kjære valgte creme brulee som kom i ikke mindre enn tre varianter. Alt smakte himmelsk og med flaske god rødvin i tillegg var dette en fantastisk kveld. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Merete R
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service på topp nivå
Kelner lytter og fremskaffe de beste retter etter ønske..

Takk, Bjørn G

Reisende som så på Brasserie Degas, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Brasserie Degas? Del dine erfaringer!