TripAdvisor

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Kjedelig mat, bjeffende personell og slitent interiør gjorde at vi ikke benytter oss av dette neste gang.

Dato for besøk: september 2019
Takk, sbirdz

Anmeldt 9. juli 2018

Må alltid en tur i Tivolihallen når turen er lagt til København. Denne gangen satt vi ute i gården, veldig bra. Maten var som alltid god og veldig dansk. De som jobber der er blide, kan svare på alt og står alltid til tjeneste. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lkjaerstad
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Av en plass som har fått så mange utmerkelser, blant annet for byens beste smørbrødplass så skuffet det veldig. Kjedelige smørbrød med null kreativitet. Bestilte ett smørbrød med rødspette og ett med pariserbøf. Rødspetten var lagt på fatet svømmende i fett, kun dandert med noen små reker og en klatt majones. Pariserbøfen var noe bedre, men ikke god nok til å heve helhetsinntrykket. Betjeningen var tydelig stresset og snurt. Av de mange vertshus jeg har besøkt i København kommer nok dette på siste plass.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Frode H
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Heretter skal vi aldri komme til København uten å besøke Tivolihallen! Sjarmerende lokale, veldig hyggelig personale og fantastisk god dansk mat! Prøv gjerne alt, men først og fremst Christiansøpigens sild! Velbekomme!

Dato for besøk: september 2017
Takk, GunnarLoe
Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

Akkurat det du håper på er det du finner, litt slitent lokale med solid dansk frokost (til lunch ) her er sild, klippfiskboller, ribbe og andebryst med mørkt eller lyst brød. Øl og en lille hører med, forklart og servert av et akkurat passe hyggelig og effektivt personale - hverken mer eller mindre.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, astrids46

Reisende som så på Tivolihallen, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Tivolihallen? Del dine erfaringer!