2 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 154
Anmeldt 17. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Anmeldt 4. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Dette er er hotel som passer perfekt for en weekend i København.Nærhet til alt sentrum kan by på og Service innstilt personale! Rommet vårt lå mot gaten, men det var godt isolert mot støy.Value for money.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Voyager27152228554

Kære Voyager27152228554,
Tusind tak for din feedback og for at tage tiden ud for at fortælle andre om dit ophold. Det værdsætter vi meget. Vi er rigtig glade for at høre, at du havde et godt ophold hos os og vi håber at se dig igen på vores hotel.
Med venlig hilsen,
Marlene Frez

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Enkelt greit hotel, ingenting ekstra men det man behøver.
Fin plassering ved Tivoli og om man vil til kødbyen. Bare en kort tur til Strøget om det frister mer.
Hyggelig betjening på hotellet. Enkel og grei frokost, selv om den mangler det lille ekstra
Totalt ett greit hotel.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, fruanne
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kære Anne,
Tusind tak for din feedback og for at tage tiden ud for at fortælle andre om dit ophold. Det værdsætter vi meget. Vi er rigtig glade for at høre, at du havde et godt ophold hos os. Vi tror på at morgenmaden er det vigtigste måltid på dagen og derfor tilbyder vi et stort morgenbord som gerne skulle tilfredsstille de fleste. Tak igen for din feedback!
Med venlig hilsen,
Marlene Frez

Anmeldt 17. oktober 2018

Hyggelig betjening. Mulighet for røyking i bakgården (for de som trenger det). Tilbyr sykkelutleie. Gratis WIFI. Greit rom, selv om noe slitt. Dusjforheng på bad - er ikke en god løsning. Hele gulvet blir vått. Safe. Bra utvalg til frokost. Også glutenfritt brød etc. Hyggelig pub i tilknytning til hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Svein G
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear Svein,
Thank you so much for your feedback and for telling others about your stay at our hotel. We hope you enjoyed your stay and will keep us in mind, when returning to Copenhagen.
Best regards,
Marlene Frez.