20 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 311
Agoda.comUSD 191
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Over all forventning

Fin beliggenhet. 5 minutter å gå fra Hovedbanegården (bruk utgangen til Reventhlows gade, ned trappa og inn i Istedgade så ser du hotellet rett fram.)
Fint dekorerte rom, god seng. Nydelig morgenmat, serviceinnstilt personale. Gratis glass med vin på ettermiddagen. Mange serveringssteder og butikker i området, København er så mye mer enn Strøget og Nyhavn. Kan anbefale restaurant Fleisch ca 450 meter fra hotellet.
Prøv, både hotell og restaurant, tror ikke du blir skuffet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 323ate
AlessandroM5065, Gæsteansvarlig på Andersen Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusind tak for en rigtig flot anmeldelse!

Det er simpelthen bare en fornøjelse at læse de mange rosende ord, og jeg håber meget, at vi får lov at byde jer velkommen tilbage igen snart.

Med venlig hilsen,

Anmeldt 4. desember 2018

I anledning av en fødselsdagfeiring bodde vi 7 personer på dette koselige hotellet i sentrum, like ved Tivoli. Både store og små var veldig fornøyd med service, rom og bevertning. Vi kommer svært gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Hildegunn N
AlessandroM5065, Gæsteansvarlig på Andersen Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusind tak for en rigtig flot anmeldelse!

Med venlig hilsen,

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god beliggenhet, kun et par minutters spasertur fra Københavns Hovedbanegård. Gå avstand til gode restauranter. Litt små rom, men fint interiør og gode senger. Behjelpelig betjening. Kommer tilbake ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Wibrib
Alessandro M, Gæsteansvarlig på Andersen Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Vi gør meget ud af, at skabe en hyggelig stemning på hotellet.
Der er gratis vin hver dag til Wine-Hour, samt friskbrygget kaffe i lobbyen hele dagen.

Anmeldt 10. juli 2018

Kjempebra hotel. Passet ypperlig for en bestefar og to barnebarn på 9 år som skulle besøke Tivoli og zoo. Veldig bra beliggenhet. Flott rom (12) og hyggelig betjening. vi kommer igjen.
Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, bjornarnelie

Anmeldt 28. juni 2018

God service, enkelt å parkere med El-bil rett ved, utrolig god seng.
Frokost var bra, kunne vært bedre utvalg av musli og lignende men dette er kun pirk.
Veldig hyggelig betjening i frontdesk.
Hotellet ligger i ett strøk med noe

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, torsteinwalle
Alessandro M, Gæsteansvarlig på Andersen Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018