AneLandoy
4,0 av 5 boblerAnmeldt 4. nov. 2018via mobile enheter
IdaK335, Front Office ManagerScandic Copenhagen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. des. 2018
Kære AneLandoy,
Tusind tak fordi du har taget dig tid til at give os din feedback, det betyder virkelig meget for os.
Dejligt at høre at du har nydt dit ophold her hos os, jeg håber at vi må byde jer velkommen tilbage en anden gang du er i København.
Med venlig hilsen
Bar/lounge
Se flere hoteller i København
Anmeldt 23. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
IdaK335, Receptionschef på Scandic Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2019

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde på familierom i 2. etasje. Pene rom, men enkelt utstyrt. Savner muligheten for å lage kaffe/te på rommet. Badet mangler knagger for å henge fra seg håndklær. To knagger er lite for to personer, og for lite på et bad som hører til familierom. Bra restaurant, og veldig kjekt med o-hus i kjeller.

1  Takk, norunnb810
IdaK335, Supervisor på Scandic Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

Kære Norunn,

Mange tak for din feedback I forbindelse med dit ophold på Scandic Copenhagen.
Jeg er glad for at se I generelt havde et godt ophold hos os og at værelset har levet op til jeres forventninger.

Vores standardværelser har desværre ikke et kaffe / te sæt, men vi vil altid meget gerne bringe det op på værelset for en lille extra pris. Og rigtig mange tak for ideen med flere knager på badeværelset, den sørger jeg for bliver videresendt og inddraget i de fremtidige renoverings planer.

Jeg håber meget at vi får muligheden for at byde jer velkommen en anden gang igen.

De bedste Hilsner,
Nanna P
Reception Supervisor

Anmeldt 8. oktober 2018

Jeg var på Scandic Copenhagen for en konferanse og bodde her i 5 netter. Jeg var heldig og fikk rom toppetasjen (uten at jeg hadde bedt om det eller booket) i motsetning til mine kollegaer. Det var tydelig at rommene her var ganske mye større enn på de lavere etasjene. Rommet var av grei standard, men det er tydelig at dette hotellet er noen år gammelt. Vennlig service og rene rom. Frokosten var grei, men køen i kaffemaskinen(e) er håpløs lang. Beliggenheten er helt topp, det meste av København sentrum er innen rekkevidde til fots.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Tommy G
PatrickRScandic, Guest Relations Team på Scandic Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2019

Kære Tommy G,

Mange tak fordi du tog dig tid til at beskrive dit ophold. efter du checkede ud fra vores hotel.
Jeg er glad for at du nød at bo på vores øverste etage - udsigten deroppe er helt uden sammenligning. På en klar dag kan du fx se broen til Sverige og ovenikøbet kan man også se Turning Torso i Malmø.
Vores 18. etage forventes at få sin længe ventede renovering, så man som gæst kan nyde den smukke udsigt fra et helt nyt værelse.

Jeg håber du fik set alt det København har alt tilbyde, selvom du var på en konference her hos os.

De bedste hilsner

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi var nærmere 500 stykker på tur. Hotellet har en svært hyggelig lobby, men rommene er bare sånn passe. Fikk litt leirskole følelse. Frokosten var som man kan forvente på et slik hotell. Vi hadde et arrangement på kvelden som var veldig bra. Maten var dessverre ikke helt på topp. Suppen var litt smakløs og kalven litt kjedelig. Toppscore for lobbyen; men holder ikke for mer enn tre punkter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 600trulsp

Hej Truls

Vi er rigtigt glade for at i valgt at bo her hos os. Tak for at du har taget tid til at give os reveiw, det betyder meget for os.
Vi er også et konference hotel men bestemt også et individuel booker hotel.
Vi gør alt for at vi kan forbedre os så vi kan give world class service.

hilsen
Scandic Copenhagen

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Elendig renhold av rommet. Det lå hår på gulvet inne på badet. Pulten hadde flekker og ringmerker etter kaffekopper og sofaen hadde mange flekker i stoffet. Vi klagde på renholdet og ble lovet bedre renhold neste dag, det skjedde ikke. Positivt: Stort rom og fin utsikt.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Lillemork
IdaK335, Front Office Manager på Scandic Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Kære Lillemork,
Jeg er virkelig ked af at værelset ikke var rengjort ordentlig til at starte med og dette er selvfølgelig ikke i orden og ikke acceptabelt, jeg har givet jeres feedback videre til vores housekeeping manager.
Jeg håber at I vil give os en anden chance næste gang i kommer til København.
Med venlig hilsen
Ida, Receptionschef