4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 189
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Frokost: For lite å velge mellom, tok lang tid (måtte vente 10-15 min) før påfyll av mat og drikke, utrivelig matsal.
Hotellbygning: Slitt, ikke minbar på superior extra-rom, gode senger.
Staff: Hyggelige / imøtekommende.
Beliggenhet: Bra.
Reiser ikke tilbake. Altfor dyrt i forhold til hva du får.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, Kristiansund
Anmeldt 2. januar 2020 via mobile enheter

Minus:Frokosten trykt opp i et hjørne, alltid kø, lite utvalg av mat, skitne bord, surt personal. Elendig renhold. Vi ba om vasking av rommet etter tre dager, og gulva blei ikkje vaska. Store støvdotter overalt på golvet, med flekker som vi ikkje hadde laga.
Pluss: Ok rom, hyggelige folk i resepsjonen og god middag.

2  Takk, gunnu2020
Anmeldt 1. januar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 17. desember 2019

God beliggenhet. Ekstremt lang tid på å få middag og når den først kom var den kald og kvaliteten langt fra topp. Kaotisk frokost med mange tomme/nesten tomme fat. Personalen gav ett godt inntrykk og bra service.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
2  Takk, rchris587607
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Overnattet 3 netter på hotellet med min datter. Servicen var bra og de hjalp med forespørsler vi hadde. Rommet var også fint. Beliggenheten er ok, men ikke topp. 4-5 minutter å gå til ulike kollektiv knutepunkt. Frokosten var betydelig dårligere enn jeg hadde forventet av et Scandichotell, spesielt savnet jeg flere typer pålegg og egg/bacon til frokost. Mtp prisen blir konklusjonen en 3’er.

2  Takk, KnutGrini