Karolis
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
PalaceCopenhagen, Guest Relations ManagerScandic Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. feb. 2019
Dear Guest,

Thank you so much for the review and the kind comments.
So happy to hear you enjoyed your time with us, and experienced great service from our staff.

We look forward to welcoming you back.

Best regards,
Se flere hoteller i København
Anmeldt 20. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
PalaceCopenhagen, Guest Relations Manager på Scandic Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2019

Anmeldt 3. desember 2018

Ærverdig hotell sentralt plassert på Rådhusplassen. Dessverre var det litt for mange negative ting som trakk ned opplevelsen og som gjør at vi ikke vil velge dette hotellet igjen:

- Døren til badet var en glassdør som ikke lot seg lukke helt igjen. Dette er i seg selv en "deal braker" for min del.
- Renhold av rommet var ikke bra. Fant er par hår i sengetøyet (var sengetøyet i det hele tatt byttet?) og en gjenglemt lue på rommet.
- Frokostsalen var for liten, det var vanskelig å få bord og ganske så trangt rundt frokostbuffeten. Første morgenen var en av to kaffemaskiner ute av drift, morgenen etter var begge maskinene ute av drift.
- Da vi ankom hotellet måtte vi brøyte oss gjennom en samlig overstadig berusede mennesker for å komme oss frem til resepsjonen, var tydeligvis et julebord der. I tillegg ble vi møtt av et bord fullt av tomme ølflasker rett innenfor inngangsdøren. Veldig dårlig førsteinntrykk.
- Manglet kontakter ved sengen.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, th0mas0l
PalaceCopenhagen, Front Office Manager på Scandic Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Dear T0mas0l,

Many thanks for the recent stay and the feedback you kindly left for us as well.

You will be pleased to know that we are in the process of building a new restaurant that should address a lot of the issues of crowding and how people move around in the breakfast room.

In regards to the coffee machines, unfortunately it's impossible to know when these machines will break (and they will always break) but we do have regular checks on them to try and ensure that they are functional as much as possible.

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Meget sentralt beliggende, noe slitt, men hyggelig personale på alle steder.
Dette ligger 50m fra den ene enden av Støget, og her er det tilgang til alle butikker og senter langs denne gate.
Frokost (morgenmat) var ikke av samme kvalitet jeg kjenner fra Norge. Dette ligger laaaangt bak, og med den prisen man krever for rom i week-end må noe skje.
Jeg velger noe annet neste gang.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, SveBra
PalaceCopenhagen, Guest Relations Manager på Scandic Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Dear Guest,

Your time taken to write this review is greatly appreciated by us.
We are very proud of our staff at the hotel, and your kind comments will be brought forward.
Sorry to hear you did not find the same quality of breakfast, as you have had in Norway. Scandic has the same set of standards for products in the breakfast buffet, and almost the same selection, so perhaps it was just that weekend the products were not as good as they should have been - and we apologize for that.

Otherwise, I am glad Copenhagen treated you well, it is extremely hyggeligt to be Christmas shopping here.

Best regards,
Samuel Malpiedi
Guest Relations Manager

Anmeldt 23. oktober 2018

Vi hadde ett flott opphold på hotellet, hyggelig og hjelpsom betjening, superflott frokost og fine rom. Vi hadde oppgraderte rom og de var helt fine. Vi feiret bryllup og var tilsammen 15 personer, alle var fornøyde og alt gikk etter planen. Dette hotellet kan vi anbefale til alle!Mvh. Gøril og Yngve Pedersen

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Yngve P
PalaceCopenhagen, Front Office Manager på Scandic Palace Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hello Yngve P;

Many thanks for the wonderful review following the recent stay at our hotel and the wonderful feedback you left for us as well.

We hope we get a chance to welcome you back soon again.

Anmeldt 14. oktober 2018

Ærverdige flotte Palace Hotell er fortsatt en favoritt med sine slitte marmortrapper, høyt under taket og gode service. Et sted jeg trives veldig godt. Litt pricy, men det får gå. God bar i første etasje. Flott plassering med kort vei til det meste.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 468rikker

Hello Rikke R,

Many thanks for the recent stay and the wonderful review and rating you so kindly left for us as well.

We hope to have you stay with us soon again and enjoy a few more cocktails in our bar.