Trip.com
CheapTicketsUSD 75
HurbUSD 84
Anmeldt 1. mars 2020

Vi fikk oss en skikkelig overraskelse da rommet vi sjekket inn på ikke hadde eget toalett. Det at man skulle dele toalett og dusj med en hel etasje, var ikke tydelig formidlet i bookingen. Da vi skulle klage om dette, ble vi møtt av en dame med null sans for service og imøtekommelse. Hun mente det var Hotels.com sin skyld at dette ikke kom tydelig frem, og at det ikke var noe hun kunne gjøre. Hotellet var fullt, hevdet hun, og det ble ikke gjort noe forsøk på å kompensere. Vi sjekket ut rett etter dette, men måtte se pengene tapt fordi hotellets «service-gruppe» nektet å kansellere bookingen. Heldigvis fikk vi et rom på nabohotellet, Good Morning Star, til en rimelig pris. Takket være svært god service fra resepsjonistene på Good morning star, fikk vi et flott rom i øverste etasje med eget bad (!), og vi kan nå se tilbake på et fantastisk opphold i København!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 508lisemaril
Anmeldt 8. august 2019

Bodde på dette hotellet 3 døgn i sommer. Det var elendig.
Rommene var små. Hørte alt som foregikk på rommene rundt deg og over deg. Teppet på gulvet hadde ikke vært renset på årevis. vasken på rommet var tett. Sa fra om det, men ingenting skjedde.
Det var elendig service i resepsjonen. da vi skulle sjekke inn, måtte jeg lete etter han som skulle være i resepsjon. Han stå i bakgården å røkte og drakk cola.
Vil fraråde folk å bo der. Og detvar dyrt.

Romtips: tror ikke det finnes noen brarom på dette hotellet
Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, jb_sommaroie
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Lite hotell under oppgradering like ved jernbane stasjonen. Rent og velstelt, enkel standard med pen, hyggelig frokostsal og koselig bakgård (når det ikke regner). Enkel, vel tilberedt morgenmat. Hyggelig betjening. Hit kommer vi gjerne tilbake. Be om bad/ toilett da ikke alle rom har det.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi overnattet to voksne og to barn her på en mellomlanding. Det var ingenting spesielt eller utmerket med hotellet, men det var heller ikke noe spesielt negativt med det.

Det virker ganske slitent og bitt av tidens tann. Det er positivt at inntektene går til veldedige formål

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Snilefisk
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er kanskje billig, men det er også det desidert verste hotellet jeg har bodd på!!
Skittent, uhøflig service og rommene er så små at man knapt kan bevege seg.
Som om ikke det var nok så blir man kastet ut av rommet kl 11, og ikke kl 12 som andre hoteller, av en sur vaskekjerring!
Har bodd på titalls hotellet i mitt liv, men dette var det verste!!

Dato for oppholdet: januar 2017
Reisetype: Reiste alene