2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
travelup.comUSD 146
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Super beliggenhet med kort gangavstand fra hovedbanegården, tivoli og sentrum. Romslig og rent rom. Nytt bad. God frokost med variert utvalg. Hjelpsomme ansatte. Mye støy med rom mot gaten, fikk byttet til rom mot sidegate. Be om et stille rom når du bestiller! Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 88karis
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde booket juniorsuite for 3 personer. Det viste seg at den knapt var større enn de vanlige rommene, bare dyrere. Var helt annerledes enn på bildene. Lite bad, masse damp. Dårlig renhold og lite håndduker, måtte be om flere begge dager. Heisene var små, trege og et mareritt. Det positive er at hotellet ligger sentralt. Men kommer ikke til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Maritum
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet virker og være et 4-stjerners luksushotel, men det er det ikke. Det er altfor gammelt og det trengs oppgraderinger. Dyr frokost, 600 kr for to voksne/2 barn. 4.900 for et familerom i to dager. Stort pluss med sentral beliggenhet!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Paal H
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotel nær sentrum.
Vi bestilte et felles rom for 2 voksne og 3 barn. Alder fra 8-13. Dette fungerte meget fint og vi fikk et stort rom med flott bad.
Vi benyttet også trenings rommet som er enkelt men fungerer godt.
Spise salen var lys og trivelig med god mat.
Hotellet har en hyggelig pris i forhold til hva du får. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, B4707HCthomass
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Har ved flere anledninger overnattet her. Fine rom og godt renhold. Spesielt godt likte jeg suiten vi booket sist. God frokost med variert innhold. Koselig bar, og hyggelig personale. Kort vei til det meste.
Kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2017