Trip.com
Priceline
FindHotelUSD 157
getaroom.comUSD 206
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Virket flott da vi ankom hotellet. Hyggelig personal og fint. Skuffet over rommet. Veldig lite og slitt. Dårlig vasking. Ingen minibar eller mulighet for å sette noe kaldt.
Frokosten var fantastisk

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, camillasJ3265QX
Journey35200271412, Booking Koordinator på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Kære Camilla

Tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på.

Vi har valgt at det kun er vores junior suiter der har mini køleskab.

Tak for dine bemærkninger.

Med venlig hilsen.
Imperial hotel.

Anmeldt 10. desember 2019

Bra frokost med bra utvalg. Litt vonde puter, gjerne på tide å pusse opp badet bærer preg av slitasje. Liten plass å sette ting på vasken. Savnet kjøleskap. Bra restaurant på hotellet. Kort vei til Strøget

Dato for oppholdet: desember 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Charlotte L
Journey35200271412, Booking Koordinator på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2019

Hej Charlotte

Endnu engang tak fordi du tog dig tid til at skrive.

Dine bemærkninger er blevet noteret og jeg håber vi ser dig igen i det nye år.

Med venlig hilsen
Imperial hotel

Anmeldt 11. november 2019

Har bodd på hotellet flere ganger. Det ligger sentralt til, likevel rolig, er komfortabelt og man får god service. Frokosten er god, men mangler frukt og har lite utvalg i pålegg. Et dansk hotell burde ha god leverpostei f eks. Hotellet er i klassisk og fin stil, men virker noe slitt. God "value for money", kommer gjerne tilbake. Men håper på litt oppgradering både av interiør og av frokosten.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, 141ingej
Journey35200271412, Booking Koordinator på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Kære Gæst,

Tak for af du tog dig tid til at skrive. Vi er meget glade for feedback fra vores gæster.
Er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os.

Din bemærkning omkring vores morgenmad vil jeg give videre til den ansvarlige.

Endnu engang tak, og vi ser frem til at byde dig velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Imperial hotel.

Anmeldt 6. november 2019

Grei beliggenhet, med gangavstand fra hovedbanegården. Kort vei til Rådhusplassen og Strøget. Rene og fine rom. Hadde vindu ut mot trafikkert gate, men lite sjenerende. Hyggelig personale. God frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, runeotto
jackab_imperialhotel, Reservations Coordinator på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

Kære runeotto

Først og fremmest tak for dit feedback efter dit ophold hos os.
Jeg sætter stor pris på feedback fra vores gæster, da det er med til at højne vores service og produkt.

Jeg er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os.

Jeg håber du har lyst til at overnatte på Imperial Hotel (eller et af vores andre Arp-Hansen Hotel Group hoteller) næste gang du skal bruge en overnatning i København.

Bedste hilsner
Jack Andy – Booking Koordinator

Anmeldt 30. september 2019

Rene og flotte rom, men book riktig type rom. God mat og service, god beliggenhet da det er meget sentralt. Kort vei til metro, bane og sentrumsnært. Betjeningen er serviceminded og hjelpsom. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, elisabethuggen
Journey35200271412, Reservation coordinator på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2019

Kære Elisabeth

Jeg er glad for at høre om din overordnede tilfredshed med dit ophold hos os.

Det er altid godt med feedback.

Ser frem til at byde dig velkommen.

Mange hilsner,

Maiken Elling Richardson