2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
getaroom.comUSD 171
Anmeldt 17. juli 2021

Ingen elbil lader, booket stort rom for hele familien men fikk 2 små rom så barna måtte sove alene. Ikke alle nøkkelkort fungerte.
Måtte parkere på annet hotell som hadde elbil lader og de ble overrasket når vi kom etter klokken 15.00.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, StianKC
Imperial Hotel, Salg på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kære Stian,

Først og fremmest tak for at du har taget dig tid til at svare på vores undersøgelse. Jeg sætter stor pris på feedback fra vores gæster, da det er med til at højne vores service og produkt.

Jeg er ked af at høre at vi ikke levede op til jeres forventninger. Vedr. værelset kan jeg se at i havde reserveret to værelser på samme etage og ikke et stort familieværelse. Vi beklager selvfølgelig hvis jeres forventninger var noget andet end det endelige produkt.

Jeg håber du har lyst til at overnatte på Imperial Hotel næste gang du skal bruge en overnatning i København. Jeg ser frem til at byde dig velkommen.

Mange hilsner,
Bookingchef

Anmeldt 29. juli 2020

Hotellet ligger svært sentralt i sentrum av København. Kort gangavstand til Tivoli og Strøget.
Hotellet bærer preg av low budget. Frokosten er svært enkel og holder ikke skandinavisk standard. Industrielt produserte produkter som smaker deretter. Kun 2 av 3 heiser fungerer. Skaper køer. I tillegg er heisene knøttsmå, ca 1,5 kvm.
Rommet var bra størrelse og greit utstyrt. Sengen var ok, men puter var i sørgelig stand. Gamle med fyllet på vei ut. Badet var ok, men bærer preg av slitasje. Synlige vannrenner i toalett og badekar.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, Haugis
Imperial Hotel, Salg på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Dear Haugis ,

First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.

I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations.

Once again thank you for answering our survey.

Best regards,
Reservation Manager

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Det tar svært lang tid for innsjekk. Første dag blir ikke rommet vasket. De kommer kl.18 for å gjøre dette, men da står vi i dusjen klare for å gå ut. P-anlegget er fullt da vi kommer. Vi tar gateparkering og dette fungerer bra for oss. Heisene er ekstremt trege. Vi tar trappene, men for folk som er avhengige av heis, er det meget slitsomt. Dette er et gammelt hotell, og det bærer preg av det både på standard og lukt. Fin beliggenhet med tanke på sentralt.

2  Takk, Gry123
Maiken Elling, Gæsteservice/reception på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kære Gry

Tak for din feedback.

Er dog ked af at høre om din uheldige oplevelse på Imperial Hotel og at vi ikke levede op til dine forventninger.

Jeg håber vi kan gøre det bedre næste gang du skal overnatte i København.

Med venlig hilsen
Maiken Elling - Imperial hotel.

Anmeldt 14. juli 2020

Fin resepsjon, hyggelig personale og bra beliggenhet.

Vi hadde ett executive rom, og det var slitt og møkkete. Når vi ankom var det en gammel brusboks i kjøleskapet og en møkkete tallerken med bestikk som lå på kjøleskapet. Toalettet var møkkete og hadde fartsstriper som ikke gikk og vaske bort, veldig udelikat, samme med dusjen.

Pluss med morgenkåpe og tøfler som vi fikk som var behagelige.

Gardinene var også møkkete og heller ikke lystette, så ta med øyemaske hvis du vil ha det mørkt. Det var AC på rommet, men den var helt ubrukelig, vi hadde den på så kaldt som mulig, men vi svettet hele natten. Jeg hørte også andre klage på dette i resepsjonen.

Koselig med balkong på rommet, men når vi ankom var det ikke møbler der, så vi måtte ned i resepsjonen for å få noen til å komme med møbler. De kunne også gjort mye mer ut av balkongen, det var tydlig at vaskepersonalet ikke er der ute. Det var søppel, møkkete, masse mose, spindelvev og fuglefjære på balkongen og vinduene.

Badet var veldig lite og hadde dårlig med plass til toalettmapper, beskyttelsen for vannsprut i dusjen/badekaret var alfor kort, så du måtte nesten stå oppi krana for å ikke sprute utover hele badet. Dusjslangen var også i korteste laget, så er du høy må du regne med å bøye deg ned hvis du skal vaske håret og sette dusjhodet i holderen. Døren til badet gikk heller ikke å lukke helt.

Sengen var etter min smak veldig hard og putene var veldig små og ubehagelige. Pluss for at det var lademuligheter rett ved sengen via USB

Det mest skuffende var renholdet, det tok dem 2 dager å fjerne en tom flaske og to glass, som vi fikk ved ankomst. Noen dager ga de oss nye håndklær men tok ikke med seg de gamle, så det var noen dager vi hadde veldig mye håndklær. Vi fikk ikke mer dopapir når det var tomt, men dette måtte vi spørre om (selv om vi vet at det var tomt når de var på rommet)

Til å med en standardting som ett "ikke forstyrr skilt" som man henger på døren manglet på rommet vårt, som vi måtte ned i resepsjonen å prøve å få tak i, siden rengjøringspersonalet bare gikk rett inn.

Mye av dette er småting, som jeg ellers ikke hadde irritert meg så mye over, men det ble så veldig mange småting, og når du er på ett fire stjerners hotell så forventer du mer.

Heisene (3 stykker), var for øvrig veldig små og utrolig trege.

Alt i alt hadde vi ett fint opphold og som sagt personalet i resepsjonen var veldig hyggelige og hjelpsomme. Men jeg kommer ikke til å bo her igjen og jeg kommer ikke til å anbefale det til andre.

2  Takk, Friisern1
Imperial Hotel, Salg på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Dear Friisern1,

I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations.

Once again thank you for answering our survey.

Best regards,
Reservation Manager

Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Virket flott da vi ankom hotellet. Hyggelig personal og fint. Skuffet over rommet. Veldig lite og slitt. Dårlig vasking. Ingen minibar eller mulighet for å sette noe kaldt.
Frokosten var fantastisk

Dato for oppholdet: februar 2020
3  Takk, camillasJ3265QX
Journey35200271412, Booking Koordinator på Imperial Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Kære Camilla

Tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på.

Vi har valgt at det kun er vores junior suiter der har mini køleskab.

Tak for dine bemærkninger.

Med venlig hilsen.
Imperial hotel.