Gratis avbestilling frem til 28.01.23
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Booking.comUSD 270
Marriott HotelsUSD 271
Anmeldt 3. oktober 2018

helt topp hotell med kjempefine rom.Fantastisk utsikt, veldig god frokost og gå avstand til det meste.Perfekt for langhelg med venner/kjæreste.Bor gjerne her igjen.Hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Else B
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har gjennomført høy kvalitet på, etter vår mening, alle viktige fasiliteter. Vil allikevel fremheve den fine atmosfæren pga den hyggelige betjeningen.
Frokosten var i toppklasse, gode senger og lite støy fra omgivelsene.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, BMARTINOLSEN
Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på tur, og til den hensikten så fungerte hotellet helt greit. Grei beliggenhet med gangavstand til det aller meste i sentrale København. Fine store rom med to doble senger og fint bad. Anbefales.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, BNilssen
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi bodde på Marriot en natt når vi var i København, jeg hadde forventet litt mer av dette hotellet i spg kjeden, alt i alt var hotellet bra, kanskje noe gammel... Loungen var hyggelig og maten var god, kanskje noe lite utvalg men ellers bra! De ansatte på dette hotellet var veldig hyggelige og imøtekommende. Rommet vi fikk hadde god plass og fin utsikt!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet lå fint til med kort avstand til sentrum og Tivoli. Det tok fem minutter å gå. Servicen upåklagelig. Spesielt det at vi fikk sjekke inn når vi ankom klokken 08.00 om morgenen. Det som gjør at hotellet ikke får full pott på poeng skalaen er frokosten som kunne vært bedre og at lufte anlegget bråker ganske mye selv om man slår det av på rommet. Vi hadde tilgang til executiv lounge noe som var veldig bra men som sakt var ikke frokosten noe å skryte av.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Roy R