Topp sted! Anbefales.

Herlig atmosfære, nydelig sted! Fantastiske drinker. Vennlige og imøtekommende personale. Kommer... les mer

Anmeldt 3. oktober 2022
ainas2015
Barbesøk

Hadde lest om stedet i en norsk avis, så vi valgte å teste ut for et par drinker i anledning... les mer

Anmeldt 8. januar 2020
Tone Kristine A
Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av København
fra kr 278,12
Københavnkortet
1 006 anmeldelser
fra kr 768,59
fra kr 357,37
fra kr 369,28
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Røff og kul bar» i København. Her føler du deg direkte hjemme og får fantastisk gode drinker. Flere valgmuligheter og enormt stilig lokale. En av de mest interessante stedene vi besøker i København. Må oppleves!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 18sivr
Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Ville aldri funnet dette stedet uten anbefaling. Men det hadde vi heldigvis. Helt fantastiske drinker, kul, stilig bar - i en tidl leilighet. Dype chesterfield-stoler. Passe mørkt. Classy! Originale drinker, meget godt håndverk. Verd den litt stive prisen.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, 803annegrethed
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Denne baren er noe helt for seg selv. Dersom du er ute etter utrolig gode drinker med eksklusive uttrykk er dette stedet å dra. Vi dro hit alle tre kveldene vi var i Køben!

Dato for opplevelse: oktober 2017
2  Takk, Sarntsen
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Herlig cocktailbar i København. Om du kommer på en lørdag, kom før kl.22! Avslappet atmosfære og nydelige drinker.

2  Takk, Gry123
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Har besøkt denne baren flere ganger, i forskjellig sammenheng og den skuffer aldri. Drinker av høy kvalitet, god service og fine lokaler i Chesterfield-stil.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, AlfS38