4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Vio.com
travelup.comUSD 169
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Ascot har i gamledager vært et ærverdig badehotell. Det ligger meget sentralt, ikke langt fra Rådhuset. Hotellet er modernisert og de fornyer seg hele tiden. Stor frokostsal med god frokost/morgenmad.
Rommene er ganske store, men spør om rom som ikke vender ut mot gaten og et stort lokale der de spiller høy «houseparty» musikk til langt ut på morgenen. Det trakk litt ned på helhetsinntrykket.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fin beliggenhet, gang avstand til det meste. Vi bodde i den nyrestaurerte delen og rommet var pent, men veldig lite. Liten plass til koffertene. Noe mørkt i rommet da det var i underetasje. Mye støy fra bagasjerommet, slamring med døren. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 51christinaj
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig stilling og litt gammeldags hotell med top service, renhet og veldig god beliggenhet, veldig nær til sentrum. Dessverre på andre side av gate finnes det student klubb og det er masse bråk alle netter... vinduene isolerer ganske godt men det ikke er ventilasjon på rommet, då blir enormt varmt etter en stund. Vanskelig å sove når du må velge mellom luft eller stillhet. Ellers god frokost, men for den prisen kan man spise 2 ganger i en kaffe i byen og det ikje er langt å gå så vil helst anbefale å droppe frokost på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 355katarzynas
AscotHotelDK, Teamleader på Ascot Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Tak for din bedømmelse af Ascot Hotel. Vi er opmærksomme på, at vores hotel ligger så centralt at vi ikke helt kan undgå larm fra de nærtliggende gader, vi har dog en aftale med de nærmeste naboer om god ro og orden efter kl. 22.00
Vi beklager hvis dette ikke har været tilfældet under jeres besøg.
Endnu engang tak for at tage jer tid til denne bedømmelse, samt tak for at have overnattet hos Ascot Hotel

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Billig og sentralt hotell. Rommet vårt var helt gjennomsnittlig i forhold til pris- vi bodde i 6.etg hvor vi måtte ut på veranda for å komme til rommet. Det ble varmt inne på rommet da solen varmet hele dagen. Da vi skulle lufte ut kom det ofte os av fettlukt/stekos- det ble lite lufting av denne grunn, noe som gjorde det vamt og innestengt. Til info er det teppegulv- så allergikere/astmatikere bør ha med medisin.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, tinahN3514PC
AscotHotelDK, teamleader på Ascot Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Kære Tina,

Mange tak for din anmeldelse af Ascot Hotel.

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Rommet hadde en vond lukt, kom fra badet. Da vi var der var det ca 30 grader i København. Vinduene fikk du åpnet et par cm, rommet kjentes ut som en badstu. Det var varmere inne enn ute! Vi fikk låne ei bordvifte som bråkte veldig, så vi sov ikke mye de dagene. En del bråk fra bakgården, det begynte ca kl 06. Vil ikke anbefale dette hotellet. Frokost helt ok. Eneste pluss: beliggenhet, kort vei til støget og tivoli.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Claudia L