3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Official HotelUSD 159
eDreamsUSD 159
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Pent hotell midt i sentrum av København. Kort vei til det meste. Hyggelig betjening. God og rikholdig frokost. (Ikke inludert) Greit rom med romslig bad. Hotellet er under oppussing ,men vi merket ikke noe til støy

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, 296kurtk
AscotHotelDK, Front Office Manager på Ascot Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2020

Hej,
mange tak for din feedback, som vi er meget glade for!
Vi håber at se jer igen.
Mange hilsener Ascot Hotel

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet like ved Strøget. Gode senger, god aircon, trivelig ansatte, god frokost ( uten stekt egg eller omelett). Heldigvis ikke badekar. Trekker ned at man må betale 25 kr for en kaffe på rommet. Nytt for meg.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Havar56
Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Flott hotell med veldig bra beliggenhet. Rolig område til å være så sentralt. Veldig nær tivoli og Strøget, buss og togstasjoner. Mange muligheter i nærheten å spise, drikke, kino, show og butikker. Fint rom med egen privat terasse var helt perfekt. Rent og fint, og hyggelig personell. God frokost, og flott frokostlokal. Ellers fint bygg, med fine utsmykninger og mange flotte møbler. Vi er veldig godt fornøyde. Måtte booke to ekstra netter mens vi var der siden SAS streiket, og da fikk vi beholde samme rom, uten problemer. Flott service.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, yngvart2018
Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Familie på 9 i alderen 10 - 76 år besøkte København i påsken. Hyggelig ansatte. Nyoppusset rom. Koselig og stilig lobby der vi kunne sitte ned og ta oss noe å drikke, hygge oss og prate. Benytt gjerne dette hotellet på din neste Københavntur.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, annemariethowsen
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Jeg å samboeren min bodde på dette hotellet før jul 2018, målet med reisen var å slappe av å reise på juleshopping.

Flott, renslig og nyere hotell i kjernen av København. Hotellet hadde en flott utstråling og vennlig personell. Frokosten leverte til god standar og hadde et bredt utvalg av veldig gode råvarer.

Rommet var i 1.etasje. Flott innredet, godt nok med plass og en stor dobbelseng som vi foretrekker. Rensligheten på rommet var bra. Badet var av nyere karakter og leverte til forventningene med blandet annet 2 dusjhoder, hårføner og penere utsmykking.

Siden vi bodde i 1etg kunne vi ikke ha vinduet åpent om natten eller når vi ikke var der, dette medførte at det raskt ble veldig tett luft og oksygen fattig rom som var veldig tungt å stå opp fra.

Tv-en hadde også norske kanaler og ellers bredt utvalg.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, andreassX720RJ