Anmeldt 9. oktober 2018

Flott hotell nærme Nyhavn og metro. Fint å leie sykler her. Nydelig ved sjøen. Nærme fine løpemuligheter. Kort vei til Strøget. Kort vei til kastellet og havfruen og slottet. Hotell er under oppussing og vil sikkert bare bli enda bedre etterpå.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, H63NFthomash
Anmeldt 7. august 2018

Jeg har bodd på Admiral Hotel de 4 siste ganger jeg har besøkt København og har vært svært godt fornøyd med hotellet. Denne gang fikk jeg en oppgradering, større rom, dessverre for meg, rett ovenfor resepsjonen (2 etg) med mye støy og bråk og uten air condition. Hyggelig med en oppgradering, men så lenge det var så mye støy utenfor hadde det liten hensikt. Hadde nok heller ønsket ett enkelt rom i 5 etgasje!! Frokost har vært mye bedre tidligere og glutenfritt brød som jeg må ha er der lite å velge i, samt at det brukes samme brødrister for alt brød, det er det samme som om å be om å bli syk.
Jeg besøker CPH som regel 2 ganger for året og neste gang tenker jeg nok på å finne ett annet hotel og booke inn på. Tenker at ett 4 stjerners hotell har air conditions!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Quest215735
Anmeldt 25. juli 2018

Førsteklasses hotell med god service. Nydelig renovert rom. I resepsjonen var de hyggelige og serviceminded. Vi har bodd på hotellet tidligere, og vi kommer gjerne tilbake. Meget sentral beliggenhet på hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 946Eva
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi føler oss rett og slett lurt! Rommet var knøttlite, trangt og varmt. Vi åpnet alt av vinduer og satte på en bordvifte som sto i garderoben - men det var fortsatt uutholdelig! Det fantes ikke ventilasjon på rommet. I tillegg var mye støy i området, både fra hotellet selv og utenfor.

Badet luktet kloakk og trenger sårt oppussing! Betjeningen i resepsjonen snakket forbi hverandre, og da vi skulle oppbevare bagasjen etter å ha sjekket, ut ble vi sendt frem og tilbake. Heisene fungerte heller ikke i forhold til antall gjester, mye venting!

Vi slo til på et tilbud via Tripadvisor og i etterkant følte oss lurt. Vi betalte over 9000,- NOK for to netter og det var UTEN frokost. Fikk et «supertilbud» på frokosten da jeg sjekket inn: -Du får 10% rabatt på frokost hvis du bestiller før kl 18! Etter å ha brukt over 9000,- på Københavns minste rom i to døgn var det utenkelig å bruke mer penger på dette hotellet. Stiveste prisen jeg noen gang har betalt. Men siden hotellet hadde 4 stjerner så skulle vi unne oss denne luksusen de siste to dagene av ferien. Vi kommer aldri til å bo her igjen! Dette hotellet burde ikke hatt 4 stjerner. Overhodet ikke verd prisen - dårlig opplevelse

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, angica123
Anmeldt 4. juni 2018

Flott hotell, fantastisk beliggenhet, fine rom, stille område med lite støy, herlige utearealer, nydelig frokost. Personalet er smilende, vennlig og hjelpsom.
Har bodd her tidligere og kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, gunvorpedersen