7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
FindHotel
Trip.comUSD 191
Anmeldt 13. mars 2020

Bodde på hotellet i 2netter og var meget fornøyd med rom og ansatte.var mest på hotellrommet men siden rommet var suverent så fikk jeg også suveren Room service og veldig god mat fra "Salt"..Så blir nok et besøk her igjen.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, k0lbeinsen
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Kjempefint hotell med nyoppussede rom.
Ligger veldig sentralt, få minutters gange fra metroen
God frokost.
Hyggelig og behjelpelig betjening.

Ligger i nærheten av Amalienborg Slott, Kongens Nytorv og Nyhavn

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, stibere
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Hadde ei natt her og med en slik deilig seng skulle jeg gjerne hatt flere dager. Flotte rom og god restaurant.

Beliggenheten var også perfekt like ved vannkanten og like bak Nyhavn.

Inn- og utskekking var også smidig

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, torem491
Anmeldt 15. januar 2020

Veldig bra hotel med flotte rom med hyggelig utsikt over havnen. Blid og hyggelig betjening.
Vi kommer gjerne igjen. Spis gjerne på Salt restaurant. Veldig god mat.
Rommene ble perfekt rengjort hver dag.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, JackSvendsen
Anmeldt 16. desember 2019

Flott beliggenhet. Lett tilgjengelig med metro fra Kastrup flyplass til Kongens Nytorv. Hyggelig og servicevillig personale. Stilig rom med utsikt mot vannsiden. God frokost. Hyggelig atmosfære og god mat i Salt restaurant.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, draeh468