Bli belønnet med One Key
Vio.com
StayForLongUSD 173
Orbitz.comUSD 167
Anmeldt 13. juni 2022

Hotellet fremstår erverdig, men det virker som vedlikehold er satt til side for drift. Vestibyle, trappeoppgang, nødutgang og rom fremstår som godt brukt uten nødvendig oppgradering. Rom vendt mot jernbanen medfører gjerne at du sovner sent og våkner tidlig - uten at du nødvendigvis er uthvilt. Prismessig høyt, gitt hva du får. Mvh Frank

Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ftlaugen
Diana Florescu, Guest Services / Front Office på Profilhotels Copenhagen Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2022

Dear Laugen,

Thanks for choosing our hotel. We are happy stayed with us, and really appreciate you taking the time review it.

We are sorry that the room did not meet your expectations. The room is newly renovated and our location is both good and bad, so noise cannot be avoided when stayng in the pulsing city center.

We hope to see you back again, please contact us before your are coming back, and we will make sure to you will have problem free stay with us next time.

We wish you a good day.

Plaza Hotel

Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Supert hotell med ypperlig beliggenhet til en god pris . Svært serviceminded personale . Store rom , fint stort bad. Et hotell med sjel. Frokosten var grei . Baren er også verdt er besøk . Dette hotellet synes jeg absolutt var verdt er besøk. Ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake ved en senere anledning

Dato for oppholdet: oktober 2021
1  Takk, AnneKristineA5
Diana Florescu, Guest Services / Front Office på Profilhotels Copenhagen Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2021

Dear Anne Kristine,

Thanks for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay with us, and that we could meet your expectations.

We look forward to see you back another time.

We wish you a good day.

Diana- Front Office Supervisor

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vil anbefale Copenhagen Plaza med super beliggenhet rett over Tivoli.
Hotellet har pusset opp flere etasjer.
Rene og pene rom
Spurte om oppgradering til større rom da vi hadde med en tenåring. Resepsjonisten ga super service og viste oss flere rom.
Kan anbefales

2  Takk, goodwillc
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Ikke velg dette hotellet! Det er en byggeplass!

Vi var her i 4 dager.

Vi var klar over at det var slitent etter å å leste tidligere anmeldelser, men fikk sjokk når vi kom. En skam at hotellet kan holde åpen å ta betalt for rom som er i så dårlig forfatning.

Hotellet holder på å pusse opp og det går arbeidere der fra tidlig morgen til sent på kveld. Dette fikk vi ingen informasjon om da bi bestilte hotellet!!!
Hver dag så trøkket vi over materiale til bruk i oppussingen.

Renhold måtte vi klage på 2 ganger. De glemte å gjøre rent rommet vårt. Ikke gøy å oppdage at det mandler toalettpapir når man sitter på do.

Trimrommet hadde 2 møller som var istand og alt var gammelt og slitt!

Restauranten på hotellet var ukoselig og maten var dårlig.

Ikke book dette hotellet. Du vil bo på en byggeplass i et elendig hotellrom og det blir rett og slett veldig utrivelig!!!’

Dato for oppholdet: februar 2020
3  Takk, BeateS21
David Simpson, Gæsteservice/reception på Profilhotels Copenhagen Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Kære BeateS21

Tak for din anmeldelse.
Vi er selvfølgelig rigtig ked af, hvis du er blevet generet af vores renovering, det beklager vi meget. / Vi forsøger at give den bedste komfort for vores gæster og vi vil bestemt tage dette med i vores overvejelser.

Mvh,
Karen - Front Office

Anmeldt 4. oktober 2019

Store fine rom. Flott beliggenhet fin utsikt.,Det var en sterk røykelukt på rommet vårt, det trakk ned, det var meget ubehagelig!! Savnet varmekabler på bade rommet, ellers var baderommet stort og romslig. Renholdet var veldig bra.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, saele547951
David S, Reception på Profilhotels Copenhagen Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2019

Kære saele547951

Tusind tak for din anmeldelse af dit ophold på hotellet. Vi værdsætter vores gæsters tilbagemelding utroligt højt, da vi altid ønsker at forbedre os og tilbyde det bedste for vores gæster.

Jeg håber, at vi en dag i fremtiden, igen kan byde dig velkommen på hotellet.

Venligst,
Karen - Front Office