Bli belønnet med One Key
Trip.com
AlgotelsUSD 463
Anmeldt 24. august 2022

Hotellet er i koselig gammel stil, med tepper på gulvene, og mørke møbler. Rommet var stort, med to store vinduer, godt med skapplass. Det var også positivt at det var sofa på rommet. Pent bad, men savnet en hylle til toalettsaker. Noen av lampene på rommet virket ikke. Veldig god frokost. Sentral beliggenhet. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, elisabethalsaker
Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet nær tivoli, togstasjon og handlegate. Stort rom. Gammelt, men veldig koselig. Veldig god mat i restauranten. Hyggelig folk i resepsjonen; hjelpsomme, smilande og imøtekommande. Her kan jeg veldig gjerne bo igjen.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, Marianne B
Diana Florescu, Guest Services / Front Office på Profilhotels Copenhagen Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2022

Dear Marianne,

Thanks for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay with us, and that we could meet your expectations.

We look forward to see you back another time.

Diana Florescu

Rooms Division Manager Plaza Hotel

Anmeldt 13. juni 2022

Hotellet fremstår erverdig, men det virker som vedlikehold er satt til side for drift. Vestibyle, trappeoppgang, nødutgang og rom fremstår som godt brukt uten nødvendig oppgradering. Rom vendt mot jernbanen medfører gjerne at du sovner sent og våkner tidlig - uten at du nødvendigvis er uthvilt. Prismessig høyt, gitt hva du får. Mvh Frank

Dato for oppholdet: juni 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ftlaugen

Dear Laugen,

Thanks for choosing our hotel. We are happy stayed with us, and really appreciate you taking the time review it.

We are sorry that the room did not meet your expectations. The room is newly renovated and our location is both good and bad, so noise cannot be avoided when stayng in the pulsing city center.

We hope to see you back again, please contact us before your are coming back, and we will make sure to you will have problem free stay with us next time.

Plaza Hotel

Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Supert hotell med ypperlig beliggenhet til en god pris . Svært serviceminded personale . Store rom , fint stort bad. Et hotell med sjel. Frokosten var grei . Baren er også verdt er besøk . Dette hotellet synes jeg absolutt var verdt er besøk. Ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake ved en senere anledning

Dato for oppholdet: oktober 2021
1  Takk, AnneKristineA5
Diana Florescu, Guest Services / Front Office på Profilhotels Copenhagen Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2021

Dear Anne Kristine,

We look forward to see you back another time.

Diana- Front Office Supervisor

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vil anbefale Copenhagen Plaza med super beliggenhet rett over Tivoli.
Hotellet har pusset opp flere etasjer.
Rene og pene rom
Spurte om oppgradering til større rom da vi hadde med en tenåring. Resepsjonisten ga super service og viste oss flere rom.
Kan anbefales

2  Takk, goodwillc